آخرین اخبار

11. اسفند 1400 - 12:16   |   کد مطلب: 41596
مهدی صمدپناهی با بیان اینکه 14 مکان ورزشی در سطح شهرستان اسدآباد قابل واگذاری به بخش خصوصی هستند، گفت: این واگذاری این اماکن به صورت مزایده و در قالب قرارداد اجاره ای انجام می‌شود.

مهدی صمدپناهی، رئیس اداره ورزش  و امور جوانان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  از واگذاری تعدادی اماکن ورزشی به بخش خصوصی به صورت اجاره ای خبر داد و اظهار کرد: این امر در راستای اجرای قوانین کشوری، دستور اداره کل ورزش استان، ماده 88 و اجری عدالت به صورت مزایده و اجاره ای انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه 14 مکان ورزشی در سطح شهرستان اسدآباد قابل واگذاری به بخش خصوصی هستند، افزود: از این تعداد 3 مورد در روستای چنار سفلی و موسی آباد، 11 مورد در شهر اسدآباد و محله جنت آباد شهر پالیز است که به صورت مزایده در قالب قرارداد اجاره ای 11 تا 36 ماهه واگذار می شود.

 

رئیس اداره ورزش  و امور جوانان شهرستان اسدآباد تصریح کرد: هیأتهای ورزشی، متقاضیان می‌توانند از 11 اسفند به سامانه www.setadiran.ir وارد شوند و اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه اداره شهرستان هیچ دخل و تصرفی در اجرای این مزایده ندارد و افراد متقاضی به سامانه وارد و ثبت نام می‌کنند، افزود: این فرصت مناسبی برای هیأتهای ورزشی است.

 

صمدپناهی یادآور شد: اماکنی که به بخش خصوصی به صورت اجاره واگذار می شود، شامل سالن کشتی ، کاراته، چندمنظوره غدیر، زمین چمن مصنوعی، سالن بهشتی، خانه پینگ پنگ است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal