آخرین اخبار

15. اسفند 1400 - 10:01   |   کد مطلب: 41634
سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: طرح نوروزی تعزیرات حکومتی این استان از امروز شنبه ۱۴ اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین سال آینده ادامه دارد.

به گزارش آوای سیدجمال،  مرضیه یونسی در این باره اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز با همکاری دستگاه های نظارتی شامل سازمان صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، جهادکشاورزی و مرکز بهداشت اجرا می شود.

 

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح افزایش و تولید پرونده نیست، افزود: تعزیرات علاوه بر انجام وظیفه ذاتی و رسیدگی به پرونده و صدور حکم، درصدد حمایت از اقشار آسیب پذیر، سالم سازی فضای کسب وکار، نظارت برتوزیع کالا وخدمات و برخورد با اخلالگران بازار است.
 

 

وی تصریح کرد: در نخستین روز از اجرای طرح نوروزی، تیمی متشکل از مدیر کل و کارشناسان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت و نماینده استاندار از وضعیت بازار بازدید می‌کنند.
 

 

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: این تیم در بازدید از یک برنج فروشی مقادیری برنج تایلندی تنظیم بازار و یک دستگاه چرخ مخصوص دوخت کیسه برنج کشف کردند.
 

 

 

یونسی افزود: همچنین یک انبار تجهیزات پزشکی جهت بررسی ثبت موجودی در سامانه جامع انبارها بازرسی و صورت جلسه شد که در صورت احراز تخلف احتکار و ارسال گزارش نهایی از سوی سازمان صمت، پرونده این واحد رسیدگی می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در عین حال برای چندین مرغ فروشی ومیوه فروشی به علت تخلفاتی نظیر درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور و تخلفات بهداشتی پرونده تشکیل شد.
 

 

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: با آغاز این طرح، روزانه هشت تیم در مرکز استان و شهرستانها از صبح تا ساعت ۱۹ عصر آماده خدمت رسانی و پاسخگوی به مطالبات شهروندان و برخورد با تخلفات صنفی هستند.

انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal