آخرین اخبار

18. اسفند 1400 - 12:30   |   کد مطلب: 41671
صد و بیست و هفتمین سالروز بزرگداشت شهادت شهید سید جمال‌الدین اسدآبادی برگزار شد
رئیس دانشگاه: برند شهر اسدآباد تفکر بیداری اسلامی است
به مناسبت صد و بیست و هفتمین سالروز شهادت شهید سید جمال‌الدین اسدآبادی اولین روز از کنگره دو روزه با موضوع بزرگداشت سیدجمال الدی اسدآبادی در دانشگاه سیدجمال برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با صد و بیست و هفتمین سالروز شهادت شهید سید جمال‌الدین اسدآبادی در 18 اسفند، امسال دومین کنگره بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی، بیدارگر مشرق به همت مسئولان دانشگاه سیدجمال، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری و با دعوت شخصیت‌های ملی از سوی نماینده مجلس برگزار شد.

 

اولین روز از این کنگره که در سالنی مزین به نام "سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" در دانشگاه سیدجمال‌اسدآبادی شهرستان برگزار شد، ‌با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس، و چند پژوهشگر از دانشگاه‌های تبریز، تهران، جامعه المصطفی العالمیه در دانشگاه سیدجمال در 18 اسفندماه به دو صورت مجازی و حقیقی بود.

 

در این کنگره بعداز اجرای کلیپی با موضوع سیدجمال الدین اسدآبادی، حسین مرادی‌مخلص، رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با اشاره به رویکرد دانشگاه در تبیین تفکر بیداری اسلامی که بنا به فرمایش رهبر انقلاب آغازگر آن سیدجمال بوده، اظهار کرد: دانشگاه در مبحث معرفی اندیشه های سیدجمال گامی استوار نه در وسعت سیدجمال الدین افغانستانی و استانبولی و اسدآبادی بلکه به دنبال تبیین سیدجمال جهانی است.

 

وی با اشاره به سخنی از سیدجمال با این عنوان که صاحب قلم محتاج به عصا نیست"، گفت:  برند شهر و دیار اسدآباد تفکر بیداری اسلامی است، تفکر که در امتداد آن سردار شهید سلیمانی ها و قهاری‌سعیدها و محمدرسول رضایی‌ها با آن رشد کرده و ادامه دهنده راه شدند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal