آخرین اخبار

20. اسفند 1400 - 16:54   |   کد مطلب: 41692
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد راهیان نور را حرکت عظیم در راستای انتقال مفاهیم رشادت و شهادت طلبی شهدا خواند و گفت: امید است با قطع ویروس کرونا این حرکت آغاز و شاهد حضور مردم در مناطق عملیاتی باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه شهر اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۲۰ اسفند، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان، اظهار کرد: نشانه سعادت را حضرت علی ع طاعت خدا دانسته و نشانه بدبختی و شقاوت را معصیت و نافرمانی از دستور خدا می داند. امیدواریم که با نو و خانه تکانی کردن محل زندگی، قلب و باطن را خود را پاک و نورانی از نور خدا کنیم.

 

وی راهیان نور را حرکت عظیم در راستای انتقال مفاهیم رشادت و شهادت طلبی شهدا خواند و گفت: امید است با قطع ویروس کرونا این حرکت آغاز و شاهد حضور مردم در مناطق عملیاتی باشیم.

 

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به جایگاه شهدا و تشکیل بنیاد شهدا و امور ایثارگران، گفت: حضرت علی اکبر ع نمونه کامل از انسانی بزرگ  و ولایتمداری است که باید جوانان ما از او الگو بگیرند.

 

وی بااشاره به سخنان رهبر انقلاب با اعضای مجلس خبرگان رهبری، گفت: ایشان قدرت ملی و جهاد تبیین را مورد توجه قرار داده اند. ایشان راه مقابله با دشمنان را جهاد بیین دانستند.به علما و روحانیون به عنو‌ان بازوی جهاد تبیین در مبنرها تآکید کردند.

 

 

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد بحث منابع طبیعی، محیط زیست از سرمایه های ملی دانست و از منابع طبیعی در هفته درختکاری قدردانی کرد.

 

وی به برگزاری کنگره سیدجمال با حضور شحصیتهای ملی اشاره و از برگزارکنندگان این کنگره قدردانی کرد‌ ‌و گفت: بنیاد سیدجمال قرار است راه اندازی و اقدام عملی شود.

 

امام جمعه اسدآباد گفت: مطالباتی چون کنارگذر، مشکلات گردنه، آب سدنعمت اباد از معاون رییس جمهور و وزرای ارشاد و علوم پرداخته شد تا سفر رییس جمهور پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal