آخرین اخبار

9. فروردين 1401 - 20:55   |   کد مطلب: 41805
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در جلسه شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش ادارت تابع همدان گفت مدارس برای بازگشت به شرایط عادی و حضوری دانش‌آموزان آماده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، محمود نقوی عنوان کرد: بنا به تصمیم ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا از روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه مدارس با پذیرش دانش آموزان و اجرای برنامه درسی روند تعلیم و تربیت را ادامه خواهند داد.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری اولیا، اشتیاق دانش آموزان و آمادگی همکاران، روز چهاردهم فروردین ماه، شاهد حضور مجدد تمام دانش آموزان در مدارس باشیم.

نقوی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و با تکیه بر دانش و تجارب به دست آمده در مدت دو سال و همکاری همه دستگاه ها و سازمان ها، شرایط حضور ایمن دانش آموزان را در مدرسه فراهم خواهیم آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص اهمیت حضور دانش آموزان در مدارس، افزود: تمامی صاحب نظران تعلیم و تربیت بر این عقیده موافق هستند که هیچ شیوه ای جای آموزش حضوری در مدارس را نخواهد گرفت.

نقوی در مورد تشکیل کمیته فوریت ها در ادارات، تصریح کرد: این کمیته ها باید به نحوی تشکیل و تنظیم شوند که با رصد و بررسی مشکلات موجود، از فراهم بودن همه شرایط جهت حضور دانش آموزان در کلاس، اطمینان حاصل شود.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان اشاره کرد و افزود: مدیران باید در این زمینه با اعتماد سازی و اقناع سازی دانش آموزان و اولیا، این پیام را به گونه ای انتقال دهند تا زمینه های حضور حداکثری دانش آموزان فراهم شود.

وی در ادامه تأکید کرد: مدیران ادارات لازم است بازگشایی مدارس را در اولویت نخست کارهای خود قرار دهند و با برنامه ریزی دقیق، حل مشکلات ایاب و ذهاب و سرویس مدارس و اطمینان خاطر از رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نسبت به بازگشایی مدارس در روز 14 فروردین اقدام کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal