آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1401 - 13:28   |   کد مطلب: 42055
محمود نقوی با بیان اینکه هر سال هزار و 800 نفر در آموزش و پرورش بازنشسته داریم درحالی که ورودی ما هزار الی هزار و 200 نفر است، افزود: بنابراین ۶۰۰ نفر هر سال کمبود معلم داریم و این باعث بسیاری از مشکلات و کاهش شاخص‌ها می شد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمود نقوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با قدردانی از زحمات آقای عسگری مهرور و معرفی رئیس جدید این اداره، اظهار کرد: آقای محمدی‌شمیم از همکاران ما در اداره کل آموزش و پرورش است که با سابقه خوبی که دارد، به عنوان سرپرست جدید این اداره در اسدآباد معرفی می‌شود.

 

وی با اشاره به سابقه خدمت خود در دهه 90، قول مساعد برای پشتیبانی از اسدآباد داد و افزود: نظام ما به خصوص در حوزه آموزش و پرورش درطول 43 سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته و امروز هم با تمام مشکلات روبه حرکت و رشد است، البته در طول 8 سال گذشته در برخی از شاخص ها مشکلات داشتیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه برخی از مسئولان در گذشته نگاه خوبی نسبت به آموزش و پرورش نداشتند، نگاه حاکمیتی به این سازمان را کنار گذاشته و می‌خواستند خصوصی سازی را در آموزش و پرورش حاکم کنند، اذعان کرد: در نگاه خصوصی سازی اولویت معلم و کلاس درس نبود و به همین دلیل مشکلاتی را با کمبود معلم داشتیم.

 

وی با بیان اینکه هر سال هزار و 800 نفر در آموزش و پرورش بازنشسته داریم درحالی که ورودی ما هزار الی هزار و 200 نفر است، افزود: بنابراین ۶۰۰ نفر هر سال کمبود معلم داریم و این باعث بسیاری از مشکلات و کاهش شاخص‌ها می شد.

 

نقوی در سال ۹۲ بودجه آموزش و پرورش ۱۵ درصد از کل بودجه کشور بود و با این نگاه خصوصی سازی به ۹ درصد رسید، گفت: امروز در دولت آقای رئیسی با پیشنهاد 11 درصدی افزایش بودجه آموزش و پرورش و نگاه درست مجلس این بودجه به 13.2 درصد رسید و رشد ۴ درصدی بودجه آموزش و پرورش در لایحه سال ۱۴۰۱ را شاهد بودیم.

 

وی ادامه داد: اگر این نگاه حاکمیتی در آموزش و پرورش در دولت قبل تقویت می‌شد، کلنگ استخر شنای اسدآباد که در سال ۹۱ به زمین زده شده بود، بلاتکلیف نمی ماند.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه بودجه و تملک دارایی آموزش و پرورش در کل استان ۶ درصد و در تخصیص 4 درصد بوده، تصریح کرد: بودجه کل آموزش و پرورش استان در طول 5 سال مبلغ 80 میلیارد تومان بوده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal