آخرین اخبار

22. فروردين 1401 - 23:50   |   کد مطلب: 41925
حجت الاسلام رستمی از برگزاری مسابقه پیامکی «سخن قرآن» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مسابقه به‌صورت روزانه در ماه مبارک رمضان از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد  از برگزاری مسابقه پیامکی «سخن قرآن» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مسابقه که حاوی سؤالاتی از سخنان حجت‌الاسلام و‌المسلمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز در خصوص قرآن، روزه، نماز و دعا است به‌صورت روزانه در ماه مبارک رمضان از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند هر روز با مراجعه به سایت ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir و شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، ایتا، سروش و بله سؤالات را دریافت کنند و تنها عدد گزینه موردنظر خود را بدون هیچ کلمه اضافی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در خصوص قرعه‌کشی و اعلام نتایج نیز گفت: قرعه‌کشی به‌صورت روزانه و نتایج آن در عید سعید فطر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد که در پایان به ۱۵۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه جوایز نفیس اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: ستاد اقامه نماز به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان در مطالعه محتوای سودمند مسابقه سراسری کتابخوانی با عنوان «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» را نیز به‌صورت سراسری و هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان تا پایان اردیبهشت‌ماه در تمامی استان‌های کشور و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌کند.

رستمی در خصوص نحوه شرکت در این مسابقه نیز اعلام کرد: علاقه‌مندان گروه سنی ۱۸ سال و بالاتر می‌توانند در مهلت تعیین شده جهت مطالعه کتاب و شرکت در آزمون مسابقه از تاریخ ۲۰ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در قالب شرکت‌کننده آزاد یا کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

وی گفت: آزمون مسابقه به‌صورت مجازی و از طریق سامانه محراب به نشانی mehr.Namaz.ir در مدت‌زمان تعیین‌ شده برگزار می‌شود و نتایج مسابقه در تاریخ ۲۱ خردادماه سال جاری مصادف با سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و وبگاه‌های دستگاه‌های اجرایی مشارکت‌کننده اعلام خواهد شد.

رستمی یادآور شد: شرکت‌کنندگانی که به ۹۰ درصد سؤال‌های مسابقه پاسخ صحیح داده باشند به مرحله قرعه‌کشی راه‌یافته و از میان آنان به‌ قید قرعه به ۱۱۰ نفر هدایای ارزنده‌ای از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند نسخه الکترونیکی فایل PDF کتاب با بیش از ۸۰% تخفیف به قیمت ۱۰ هزار تومان را از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir، نسخه فیزیکی کتاب با ۵۵% تخفیف به قیمت ۲۵ هزار تومان از طریق فروشگاه مرکزی ستاد اقامه نماز، عاملین فروش در استان‌های منتخب کشور و نیز فروشگاه اینترنتی ستاد به نشانی namazstore.ir دریافت کنند.

ایکنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal