آخرین اخبار

23. فروردين 1401 - 9:41   |   کد مطلب: 41928
در ماه رمضان با همکاری شهرداری، شورا و کتابخانه صورت می گیرد؛
برگزاری مسابقه کتابخوانی "نماز در قرآن" و نقاشی ماه رمضان در اسدآباد
رضا رشیدی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی و نقاشی ویژه بزرگسالان و کودکان در شهر اسدآباد، گفت: این امر با همکاری شورا، شهرداری و کتابخانه ها صورت می‌گیرد.

 رضا رشیدی، سرپرست شهرداری شهر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، از برگزاری مسابقه کتابخوانی و نقاشی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: این برنامه فرهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، توجه به خواندن نماز با همکاری شورا، شهرداری و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش بزرگسالان و کودکان است، گفت: مسابقه کتابخوانی ویژه بزرگسالان از کتاب "نماز در قرآن" و مسابقه نقاشی با موضوع ماه مبارک رمضان ویژه کودکان ۶ الی ۱۲ سال است.

 

سرپرست شهرداری شهر اسدآباد تصریح کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند برای دریافت pdf کتاب و شرکت در مسابقه به دایرکت صفحه اینستاگرام اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد به آدرس      https://www.instagram.com/asadabad.plir و یا شماره پیام رسان واتساپ ۰۹۰۲۱۶۶۳۱۵۳ پیام ارسال کنند،

 

وی با یادآوری شرکت در مسابقه تا ۱۰ اردیبهشت ماه امسال گفت: به 5 برنده اول بخش چهارگزینه‌ای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ یک میلیون تومان و به 10 نقاشی برتر کودکان کارت هدیه 200 هزار تومانی از سوی شهرداری اهدا می شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal