آخرین اخبار

25. فروردين 1401 - 8:37   |   کد مطلب: 41947
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد خبر داد:
1400 تعداد 4 وقف در اسدآباد به ثبت رسید
حجت‌الاسلام احمدعلی خزایی با اشاره به وقف 4 واحد مسکونی و زمین از سوی واقفان خیراندیش اسدآبادی در سال 1400، گفت: پارسال خانم‌ها مهتاب سرخوش، مهین میرهژیری، حجت‌لاسلام سعید نجفی و جمعی از خیرین روستای لک لک نامشان در لیست واقفان به ثبت رسید.

حجت‌الاسلام احمدعلی خزایی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از 4 مورد وقف توسط واقفان خیراندیش این شهرستان در سال 1400 خبر داد و اظهار کرد:  یکی از وقف‌ها مربوط به خانم مهتاب سرخوش است که یک باب منزل مسکونی را محله جنت آباد شهر پالیز به مساحت ۲۲۱ متر به نیت امور خیر وقف کرده است.

 

 وی گفت: جمعی از خیرین روستای لک لک هم یک قطعه زمین به مساحت ۱۰۰ متر را برای حفر چاه و احداث موتورخانه آب امامزاده و تالاب پیرسلمان به اوقاف اهدا کردند.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد افزود: یک قطعه زمین به مساحت ۴۰ متر برای الحاق به مسجد روستای هودرج هم از سوی خیراندیش خانم مهین میرهژیری اهدا شده است.

 

وی با اشاره به وقف عرصه و اعیان یک واحد ملک مسکونی برای امور درمانی و ایجاد درمانگاه از سوی حجت الاسلام سعید نجفی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این واحد به مساحت ۱۸۳ متر مربع واقع در خیابان سید جمال‌الدین کوچه سیدجمال۲ در دوطبقه است که به عنوان درمانگاه بسیج با نام شهید قهاری فعالیت دارد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal