آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1401 - 20:07   |   کد مطلب: 42025
سرپرست پلیس راه استان همدان گفت: بروز ۲ سانحه رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در معابر برون شهری این استان منجر به مرگ ۲ نفر و مجروحیت سه نفر دیگر شد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ غلامعلی همایی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۳ بامداد امروز گزارش یک سانحه رانندگی در محور ساوه - همدان به پلیس راه اعلام و ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

به گفته وی، در این سانحه یکدستگاه کامیون با ۲ عابر پیاده در کیلومتر ۶۴ مسیر ساوه - همدان برخورد کرده که یکی از عابران در محل فوت و دیگری به بیمارستان متقل می شود.

وی در تشریح این حادثه افزود: یک خودرو سنگین به دلیل نقص فنی در حاشیه محور متوقف می شود و ۲ سرنشین خودرو برای تعمیر و رفع نقص فنی قصد عبور از عرض محور را داشته اند که یکدستگاه کامیون به علت تاریکی هوا و محدودیت دید با آنها برخورد کرده و از محل متواری می شود.

سرپرست پلیس راه استان همدان افزود: بر اساس نظر کارشناس پلیس راه و طبق ماده ۴ قانون ایمنی راه ها، عابران در این سانحه مقصر شناخته شده اند.

سرهنگ همایی گفت: همچنین واژگونی یکدستگاه سواری در محدوده سه راهی سد اکباتان به دلیل سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل خودرو، منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت ۲ نفر دیگر از سرنشینان خودرو شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal