آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1401 - 16:32   |   کد مطلب: 42057
در آستانه روز معلم، یکی از نیروهای ارزشی و انقلابی اسدآباد که از دولت آقای روحانی باقی مانده بود، پیش از ظهر امروز در دولت سیزدهم با دلی پر از افراد انقلابی نما و متظاهر در فضای مجازی و البته با بخشش توهین و تهمتها خداحافظی کرد.

به گزارش آوای سیدجمال،حسین عسگری‌مهرور، رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در مراسم تودیع خود با ارائه گزارشی از عملکردش در طول 2 سال خدمتش در تصدی آموزش و پرورش شهرستان، اظهار کرد: شروع کاری بنده با چالش بزرگی چون ویروس کرونا همراه بود که علی رغم شیوع این ویروس و تعطیلی مدارس، آموزش به صورت مجازی برگزار شد.

 

برخی مسئولان چوب لای چرخ کارم میگذاشتند
وی دومین چالش در دوران خدمتش را سنگ اندازی‌ها و چوب لای چرخ گذاشتن مسئولان خواند و افزود: بسیاری از مسئولان در اجرای کارها افتخار نمی‌دادند که ما را همراهی و کمک کنند.

 

رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد به کارشکنی اداره کل در اجرای امور در طول خدمتش اشاره کرد و گفت: خبرهایی که متأسفانه از جو سیاسی موجود در اسدآباد به مسئولان بالادستی در اداره کل مخابره می‌شد، حتی در جابه جایی معاون مدرسه دخالت می‌کردند و نمی‌گذاشتند کار پیش برود.

 

به خاطر درخواست ناحق میرکل سابق آموزش و پرورش اضافه کارم با یک نیروی سرایدار برابر بود
وی گفت: بنده به خاطر درخواست ناحق و نابه جای مدیرکل وقت آموزش و پرورش، اضافه کارم برابر با اضافه کار یک سرایدار مدرسه بود و البته گله هم نداشتم.

 

عسگری مهرور به کسب رتبه های برتر سرگروهها، ۱۱ رتبه کشوری در پرسش مهر، تحویل ۱۰۰ حافظ قرآن در جامعه، خریداری ۱۳۰ موبایل و ۳۵ تلویزیون برای دانش آموزان بی بضاعت با کمک خیرین اشاره کرد و گفت: در برخی از روستاها مدرسه احیا و با توجه به شرایط برخی از روستاها با کمک خیرین کانکس تهیه کردیم.

 

فضای مجازی شهرستان مریض است
وی به فضای مریض مجازی شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی افراد انقلابی نما، متظاهر و عافیت طلب به چالش هایی در حوزه آموزش و پرورش دامن زدند.

 

رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه برخی می‌گویند که چرا نیروهای آموزش و پرورش تغییر نکرد،؟ گفت: بارها از فرهنگیان انقلابی درخواست کردیم که پای کار باشند و نیرو معرفی کنند.

معلمی که از 10 هزار تومان حقوقش نگذرد، انقلابی نیست
وی تصریح کرد: فرد انقلابی که برای ۱۰ هزار تومان کم شدن حقوقش نمی‌گذرد، انقلابی نیست و نباید از انقلاب دم بزند، بلکه انقلابی‌نماست!

 

عسگری مهرور با اشاره به بخشی از وصیت نامه امام خمینی(ره) گفت: توهین و تهمت‌ها در فضای مجازی به خودم را می‌بخشم و اگر کسی را رنجاندم حلالیت می طلبم.

 

انتظارت از بنده با روحیه انقلابیم سازگار نبود
وی گفت: وقتی این پست از سوی آقای سرمدی به بنده پیشنهاد شد، با افتخار می‌گوییم که نمی‌پذیرفتم و حتی چند گزینه را معرفی کردم اما تکلیف کردند و پذیرفتم حال که صلاح دیده، نباشم از او تشکر می‌کنم.

 

رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در پایان سخنانش با سرودن شعری با این مضمون که " درد دارد زخم کاری خوردن از دلسوزها/سوختن در آتش هیزم ترین افروزها، گفت: در بسیاری از مواقع انتظاراتی از بنده داشتند که با روحیات انقلابی بنده سازگار نبود، اما انتظار نداشتم در این برهه از زمان ابلاغم لغو شود.  
 انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal