آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1401 - 13:08   |   کد مطلب: 42078
سجاد محمدی‌شمیم با بیان اینکه باید منصاب را شایسته ها بگیرند و این امر بدون توجه به سلایق باشد، گفت: در هفته معلم پیشکسوتان و معلمان نمونه استانی و کشوری تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، سجاد محمدی‌شمیم، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران و فعالان مجازی این شهرستان، با گریزی به برنامه های محوری خود در شایسته گزینی، شفافیت در امور اظهار کرد: خبرنگاران چشم بیدار و آگاه در جامعه هستند که می‌توانند ما را در رسیدن به اهداف و تبیین اقدامات و دستاوردهای آموزش و پرورش با بازتاب خبری کمک کنند.

 

 

وی با بیان اینکه اعتقادم این است که منصاب در آموزش و پرورش باید به شایسته‌ها سپرده شود، گفت: این اقدام قطعا" بدون توجه و نگاه به سلایق خواهد بود.

 

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد یکی از برنامه های محوری خود را انجام کار در شفافیت و اتاق شیشه ای خواندو افزود: از ارزشهای انقلاب این است که مسئول در برابر عملکرد خود مسئول و پاسخگوی مردم و خبرنگاران باشد.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های بزرگداشت هفته مقام معلم اشاره کرد و گفت: در این هفته تجلیل از پییشکسوتان و معلمان نمونه برتر کشوری و استانی را خواهیم داشت.

 

 

محمدی‌شمیم برگزاری کلاسهای تخصصی و ضمن خدمت، غبارروبی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدای فرهنگی، تجلیل از معلمان در مدارس با عنوان "معلم سپاس"  از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت هفته معلم در شهرستان اسدآباد خواند.

 

 

وی یادآور شد: با علاقه ای وافر، انتقادات و پیشنهادات در حوزه آموزش و پرورش را با جان دل می شنوم، اعتقادم این است که مسئولیت وسیله ای برای آب و نان نیست بلکه وسیله خدمت به مردم است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal