آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1401 - 20:12   |   کد مطلب: 42195
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: عملیات اجرایی ساخت ۸۷ واحد مسکونی محرومان براساس تفاهم نامه با کمیته امداد و بنیاد مسکن به همت بسیج سازندگی در سطح این استان آغاز شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ پاسدار علی قره باغی  افزود: براساس این تفاهم نامه احداث ۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان طی مدت ۲ سال در سطح استان هدفگذاری شده است که در گام نخست اجرای ۱۰۳ طرح ابلاغ و ساخت ۸۷ واحد آن با حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی آغاز شده است.

وی اظهار داشت: هزینه ساخت این تعداد واحد مسکونی از محل کمک های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، پرداخت وام های کم بهره، مشارکت خیرین و گروه های جهادی تامین و پرداخت می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در استان، گفت: در این رزمایش بیش از ۴۴۰ گروه جهادی طی مدت ۱۰ روز خدمات موثر فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و عمرانی را در مناطق محروم استان ارائه می کنند.

به گفته وی، یکی از خدمات گروه های جهادی در این رزمایش ارایه مباحث آموزشی و تحصیلی به دانش آموزان مناطق محروم و روستایی استان همدان است به نحوی که معلمان و فرهنگیان بسیجی و جهادی با حضور در این مناطق اقدام به برگزاری کلاس درس و آموزش به دانش آموزان با هدف پیشگیری از افت تحصیلی با توجه به تعطیلی ناشی از همه گیری ویروس کرونا می کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با سبک زندگی ایرانی - اسلامی، نحوه تربیت فرزندان برای ارتقای مهارت نه گفتن به اعتیاد، نحوه مواجهه با فرزندان در صورت تغییر رفتار آنان نیز از جمله فعالیت های فرهنگی گروه های جهادی استان همدان در این رزمایش است.

سرهنگ قره باغی گفت: آبرسانی به ۱۶۰ روستا، ترویج روش های نوین کشاورزی، قرنطینه و واکسیناسیون دام و ساخت استخر ذخیره آب نیز از جمله فعالیت های عمرانی گروه های جهادی استان همدان است.

وی اظهار داشت: حضور تیم های بسیج جامعه پزشکی برای ارئه مشاوره های پزشکی، ویزیت رایگان بیماران و دندان پزشکی نیز از جمله دیگر فعالیت های پیش بینی شده برای اعضای گروه های جهادی در رزمایش فاطمی استان همدان است./ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal