آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1401 - 20:49   |   کد مطلب: 42235
مدیرکل آموزش‌‌وپرورش استان همدان گفت: دریافت نیرو از ادارات دیگر در آموزش‌‌وپرورش به دلیل کمبود نیرو، در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمود نقوی اظهار کرد: افرادی که به صورت نیروهای پیمانی و رسمی در ادارات دولتی مشعول به کار هستند می‌توانند با مراجعه به امور اداری آموزش‌‌وپرورش، برای کار در قسمت اداری یا آموزشی، درخواست بدهند.

 

نقوی با بیان اینکه آموزش‌‌وپرورش قدمت بسیاری دارد، گفت: سرمایه انسانی در آموزش‌‌وپرورش رشد پیدا می‌کند.

 

وی با تاکید بر اهمیت دانشگاه فرهنگیان توضیح داد: قله سند تحول بنیادین آموزش‌‌وپرورش، دانشگاه فرهنگیان است. مدیرکل آموزش‌‌وپرورش استان همدان گفت: در سند تحول بنیادین، برای فرهنگیان دانشگاه پیش‌‌بینی شده که در این دانشگاه، مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا وجود دارد.

 

نقوی با تاکید بر کمبود دو هزار معلم در استان گفت: ۷۰۰ کلاس بالای ۳۷ نفر داریم. تراکم دانش‌آموزان ۲۶ است و چون فضا نداریم باید کلاس‌‌ها را پرجمعیت کنیم.

 

مدیرکل آموزش‌‌وپرورش استان همدان در رابطه با ساماندهی نیروهای آموزش‌‌وپرورش تصریح کرد: پیش‌‌دبستانی و نهضتی‌‌های قبل از ۹۲، باید ساماندهی می‌شدند که در استان همدان کوتاهی شده و اکنون به‌شدت پیگیر هستیم.

 

مدیرکل آموزش‌‌وپرورش استان همدان با اشاره به انتخاب معلمان سرآمد استان توضیح داد: برای انتخاب معلمان سرآمد، چهار هزارنفر اعلام آمادگی و هزار و ۵۵۳ نفر در سایت، فرم پر کرده بودند و ۵۷ معلم برگزیده انتخاب شدند  و به عنوان معلم سرآمد، پنج نفر به کشور معرفی شدند.

 

نقوی ادامه داد: از میان سایر عوامل در مدارس نیز افراد نمونه را انتخاب کردیم. در مجموع از ۱۲۴ نفر در همه حوزه‌های فرهنگیان، تجلیل شد.وی با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس مطرح کرد: در بحث بازگشایی ۹۵ درصد دانش‌‌آموزان روز اول سر کلاس بودند در حالی که میانگین کشور ۸۴ درصد بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal