آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1401 - 11:10   |   کد مطلب: 42239
محمدکرم مرادی با اشاره به اینکه قیمت مصوب دولتی هر کیلو مرغ 59 هزار و 800 تومان است و در بازار اسدآباد به دلیل کاهش تقاضا به 52 هزار هم رسیده است، گفت: روزانه 5 تن روغن خوراکی به اسدآباد وارد و توزیع می شود.

محمدکرم مرادی، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به قیمت اقلام کالاهای اساسی در سطح شهرستان، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مصوب هر کیلو مرغ 59 هزار و 800 تومان است که از روز شنبه تاکنون در اسدآباد به مبلغ 52 تا 58 هزار در مرغ‌فروشی‌ها به فروش می رسد.

 

وی از واردات روزانه 5 تن روغن خوراکی به اسدآباد و توزیع در فروشگاه‌ها خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت روغن خوراکی بطری 810 گرمی به مبلغ 62 هزار تومان است.

 

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه قیمت تخم مرغ شانه ای بین 75 تا 80 هزار تومان در شهرستان عرضه می‌شود، گفت: این روزها بازار اسدآباد التهاب روزهای اول افزایش قیمت کالاهای اساسی را ندارد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر تأثیری در قیمت لبنیات نداشتیم،  گفت: باتوجه به خرید قیمت شیری که دولت به کارخانه‌ها اعلام کرده، اندکی شاید افزایش پیدا کند، البته تا قیمت مصوب لبنیات که دولت اعلام کرده، فاصله داریم و چند روزی ممکن است طول بکشد.

 

مرادی خاطرنشان کرد: براساس کاهش تقاضا در بازار قیمت شکسته و پایین می آید، به فرض مثال روزهای اول قیمت مرغ 59 و 58 هزار  بود که دیروز این مبلغ در ابازار اسدآباد به 52 هزار رسیده است.  

 

وی با اشاره به اینکه 5 مرغ فروشی عمده در سطح شهرستان وجود دارد که سهمیه مرغ را وارد و بین خرده فروشی‌ها توزیع می‌شود، افزود: خوشبختانه براساس اینکه فروشی بالاتر  از قیمت مصوب دولتی نداشتیم تاکنون مشکل و گرانفروشی رخ نداده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal