آخرین اخبار

3. خرداد 1401 - 12:02   |   کد مطلب: 42301
حجت‌الاسلام سعید نجفی با بیان اینکه یکی از خرمشهرهای پیش رو همین است که با جراحی اقتصادی در آن قرار گرفته‌ایم، گفت: جراحی اقتصادی در حال انجام است و مشکلاتی هم دارد، این جراحی خونریزی و درد و استراحت مطلق هم دارد، انتظار نداشته باشید که امروز جراحی بشود اما آب از آب تکان نخورد، یک فشار و دردی دارد اما ساختار برای همیشه اصلاح می شود و باید به این فکر کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سعید نجفی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان اسدآباد شب گذشته در مراسم باشکوه بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر که به همت هیأت امنای مسجد امام سجاد(ع)، بسیجیان پایگاه شهید یعقوبی در مسجد سجاد(ع) شهر اسدآباد برگزار شد، با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن و فلج نشان دادن وضعیت اقتصادی کشور ایران، اظهار کرد: اصل این است که کسی از آبروی خود مایه بگذارد و این وضعیت اقتصادی را جراحی اساسی کند، خرمشهرهای سقوط کرده را پس بگیرد.

 

وی گفت: مردم همچون زمانی که از پس گرفتن خرمشهر ناامید شده بودند، از اصلاح اوضاع اقتصادی هم ناامید بودند و حال کسی حاضر شده با خرج کردن آبرو امید را به جامعه برگرداند و اوضاع اقتصادی را جراحی کند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان اسدآباد آقای رئیسی را به عنوان فرمانده عملیات اصلاح هدفمندی یارانه‌هاست و گفت: اما آیا در پشت خاکریزها لازم نیست کسانی با جهاد تبیین به دوست و آشنا و اعضای خانواده و فامیل بگوید که ناامید نباشید، ما در اوج عقلیت قدرتمند و معتقد به آیات قرآنی هستیم.

 

وی با بیان اینکه امروز افرادی منفعت طلب که منافعشان به خطر افتاده در فضای مجازی موج اختلافات و تضعیف نظام را رقم می‌زنند، گفت: باید به جای این هوچی گری که برخی ها راه انداخته و بعضی مواقع ناخواسته به آن دامن می‌زنند، اطلاعات خود را بالا ببریم.

 

حجت‌الاسلام نجفی با تأکید بر اینکه باید مردم بدانند که کشور با چه وضعی اداره می‌شد، گفت: ما 12 میلیون تن در سال گندم مصرف می‌کنیم و 4 میلیون تن تولید! حال 8 میلیون تن گندم باقی مانده مصرفی را با ارز 4200 توسط کسانی که به فکر مردم نیستند، وارد می‌شد و دولت با اصلاح هدفمندی یارانه‌ها، به دنبال قطع دست این نوع دلالان بود.

 

وی تأکید کرد: جراحی اقتصادی در حال انجام است و مشکلاتی هم دارد، این جراحی خونریزی و درد دارد، استراحت مطلق دارد، انتظار نداشته باشید که امروز جراحی بشود اما آب از آب تکان نخورد، یک فشار اقتصادی دارد اما ساختار برای همیشه اصلاح می شود و باید به این فکر کرد.

 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان اسدآباد با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که فرمود "خرمشهرها در پیش است"، گفت: قطعا یکی از این خرمشهرها همین است که ما با جراحی اقتصادی در آن قرار گرفته ایم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal