آخرین اخبار

6. خرداد 1401 - 15:51   |   کد مطلب: 42326
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد تأکید کرد: کار مجلس انقلابی نظارت است نه انتصاب، اگر نماینده ای به این فرمان رهبری عمل نکرد، ولایتمدار و انقلابی نیست.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان به روایت از ائمه اطهار ع پرداخت و گفت: باید هر لحظه در مقابل خداوند با سجده شکر احساس کوچکی کرده و توبه کنیم تا رحمت او بر ما نازل شود.

 

 

وی باتسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق ع و بااشاره نحوه شهادت ایشان، تصریح کرد: ایشان مذهب تشییع را زنده کرد و جهاد علمی و عقیدتی را به سرانجام رساند. و امروز انقلاب ما ادامه مکتب تشییع است.

 

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به ویژگی های امام ششم شیعیان، گفت: لقب صادق را حضرت رسول اکرم (ص) برای امام ششم شیعیان گذاشت.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با بیان اینکه امروز شیعیان دشمنان اسلام را به تب و تاب انداخته، گفت: امروز دشمن از جهاد و جهاگران و زیر بار ظلم نرفتن شیعیان که از مکتب تشییع نشأت گرفته، می‌ترسد.

 

وی کمک‌رسانی به فقرا را از خصوصیات بازر امام ششم شیعیان خواند و بر الگوگیری از ایشان در دستگیری از دیگران تأکید کرد.

 

 

امام جمعه اسدآباد باتبریک روز ولادت حضرت معصومه س و روز دختر، گفت: دختران ما باید از حجاب و عفاف، عبادت، اخلاق و دینداری حضرت معصومه (س) الگو بگیرند.

 

 

وی بااشاره به دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: امروز شعار استقلال و آزادی در مملکت ما عمق زیادی دارد و باید روی پای خود بایستیم و بمانیم.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص انقلابی ماندن، گفت: ایشان ساده زیستی، پایبندی به قانون اساسی، عدم دخالت در انتصابات را از ویژگی های انقلابی دانستند.

 

وی تأکید کرد: کار مجلس انقلابی نظارت است نه انتصاب، اگر نماینده ای به این فرمان رهبری عمل نکرد، ولایتمدار و انقلابی نیست.

 

 

امام جمعه اسدآباد عدالت محوری بدون تبعیض را در کار نمایندگان مجلس ضروری خواند.

 

وی حادثه متروپل آبادان را حادثه ای دلخراش خواند و افزود: مقصران این حادثه باید به صورت عبرت آمیزی مجازات شوند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد از برگزار کنندگان یادواره های شهدا و مراسمات سالروز آزادسازی خرمشهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal