آخرین اخبار

6. خرداد 1401 - 12:23   |   کد مطلب: 42329
یک #پیام_مردمی و یک #تلنگر به مسئولان؛
پخش آهنگ شاد در شب شهادت امام صادق(ع)/آیا مسئولان بی خبرند؟
در یام مردمی آمده است که در شب شهادت امام صادق(ع) آهنگی شاد در پارک پخش می شده است و سؤال اینجاست آیا شهرداری که متولی پارک است از این مناسبت بی خبر بوده است؟

به گزارش آوای سیدجمال، در این پیام مردمی آمده است:

 

«سلام وقت بخیر
ماامشب اومدیم پارک ملت بچهامون اوردیم  بازی کنن صدای اهنگ کردی پارک  زیاد مگه امشب شب شهادت امام صادق (ع) نیست مگه ما مسلمان نیستم لطفا به مسولین مربوط اطلاع بدین برخورد کنن.باتشکر»

 

 این #پیام_مردمی است که شب گذشته در لابه لای پیامهای ارسالی به این رسانه گمشده بود و بعداز دیدن آن بار دیگر در بهت و حیرت آن ماندم که آیا ما شیعه‌ایم؟باتوجه به تغییر زمان شهادت امام ششم شیعیان ، رئیس مذهب تشییع آیا نمیدانستیم دیشب و امروز شب وروز شهادت این امام همام بوده؟ آیا شهرداری مدیریت پارک‌ها را رها کرده ؟ آیا نظارتی بر پارک‌ها ندارد؟ آیا شورای فرهنگ عمومی نسبت به این مسائل پرداخته است؟ آیا نمی‌شد مسجد پارک فعال باشد و مردم به جای شنیدن صدای نوحه و درخور و شأن شب شهادت می‌شنیدند؟ آیا کمیسیون فرهنگی شورا فعال است ؟ چه برنامه ای برای این ایام در دستور کار قرار داده که شهرداری آن را اجرا کند؟ و......اگرچه در برخی از مساجد شاهد برگزاری مراسم سوگواری بوده ایم و امروز هم ساعت ۱۲ ظهر دسته عزادارای برگزار می‌شود، اما گویی مسئولان دستگاههای فرهنگی ، کمیسیون فرهنگی شورا، واحد فرهنگی شورا یا در خواب بوده یا خود را به خواب زدند که برای مکان‌هایی چون پارکها برنامه نداشتند و مدیران را توجیه نکردند؟

  امام صادق (ع) فرمود که شیعیان! مایه زینت ما باشید نا مایه زشتی و ننگ ما.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal