آخرین اخبار

7. خرداد 1401 - 13:27   |   کد مطلب: 42336
محمدکرم مرادی از معرفی دامداران و مرغداران به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات تأمین نهادهای دامی و طیور خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود 4 هزار و 500 نفر دامدار و مرغدار در این شهرستان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شوند.

محمدکرم مرادی، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از آغاز پرداخت تسهیلات حمایتی به تأمین نهاده‌های دامی و طیور در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این تسهیلات به عنوان سرمایه در گردشی در راستای حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور پرداخت می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه تسهیلات تأمین نهاده‌های دامی و طیور با سود 10 تا 15 درصد و بازپرداخت طولانی مدت است، گفت: به هر رأس گاو شیرده صنعتی 3 میلیون و 200 هزار تومان، دام سنگین 2 میلیون و 100 هزار تومان، گوسفند 390 هزار و مرغ هر قطعه 71 هزار تومان و سایر ماکیان از جمله مرغ گوشتی و تخمگذار هم مبلغ 43 هزار تومان تومان پرداخت می‌شود.

 

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه کارکنان جهاد کشاورزی به صورت شبانه روزی برای معرفی دامداران به بانک در اداره هستند، گفت: پیش بینی می‌شود 4 هزار و 500 نفر دامدار و بهره بردار در این شهرستان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شوند.

 

وی با بیان اینکه برخی از دامداران تمایل به دریافت نیستند و مراجعه نمی‌کنند، گفت: هنوز مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات مشخص نشده است.

مرادی با بیان اینکه بانک کشاورزی تنها بانک معرفی برای اخذ تسهیلات تأمین نهادهای دامی دانست و گفت: تمام هم و غم و نگرانی ما برای ضمانتهای بانکی است که ممکن است متقاضیان را با مشکل مواجه شوند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal