آخرین اخبار

10. خرداد 1401 - 11:01   |   کد مطلب: 42365
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان همدان:
انقلابی که امام(ره) با جان و دل آغاز کرد، در جهان دامن گسترانید
محمد نباتی ملت به عشق امام بیدار و به میدان آمد، او انقلاب را از جان آغاز کرد و همین شد که دامنه اش را جهان گرفت.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد نباتی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان همدان در اولین گردهمایی نیروهای انقلابی شهرستان اسدآباد که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، شهید محمدرسول رضایی، شهید 13 ساله اسدآبادی را زمان شناس، خداشناس و دشمن شناس خواند و اظهار کرد: او آیات خداشناسی و دشمن شناسی را مرور کرد و خشم توفنده خود را در یک جمله در وصیتنامه‌اش نگاشت که: "از دوستانم می‌خواهم در تشییع جنازه ام پرچم آمریکا را آتش بزنند تا همه بدانند من ضد آمریکایی هستم و مطیع رهبری".

 

وی گفت: بعداز 150 سال بیدارگری نتیجه آن نوجوان 13 ساله ای می‌شود که در بین 36 هزار دانش آموز شهید تصویری از او که جمال دین است، در منزل رهبری است.

 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان همدان با اشاره به سی و سومین سالگرد ارتحال امام(ره)، گفت: ملت به عشق امام بیدار و به میدان آمد، او انقلاب را از جان آغاز کرد و همین شد که دامنه اش را جهان گرفت.

 

 وی تأکید کرد: دشمن می‌خواست انقلاب صادر شود، امروز می‌بینیم که دامنه آن تا بسیاری از کشورهای جهان از آفریقا و آسیا گرفته تا دل اروپا گسترانیده شده و حقیقت خواهان و آزادی‌خواهان صدای انقلاب سر می‌دهند.

 

نباتی افزود: ملت در جراحی عظیم اقتصادی پای انقلاب ماند، و این نوید بخش زمینه ظهور حضرت حجت(عج) است.
 انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal