آخرین اخبار

25. خرداد 1401 - 10:14   |   کد مطلب: 42495
رضا قاسمی از آغاز فعالیت بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان اسدآباد در یکم تیرماه خبر داد و گفت: در این جشنواره روزهای 3 و 4 تیرماه تئاتر " پینوکیو" به نمایش در خواهد آمد.

رضا قاسمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان، اظهار کرد: این جشنواره از یکم الی هفتم تیرماه در استان همدان آغاز به کار می‌کند که به تبع در شهرستان‌های استان از جمله اسدآباد هم برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در اسدآباد در چهارشنبه یکم تیرماه خواهد بود، گفت: این افتتاحیه همراه با اجرای تئاتر موزیکال و حضور گروه رضا بیگی به عنوان برترین گروه استانی، گروه سرود و برنامه شاد برای جامعه هدف کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: روزهای سوم و چهارم تیرماه هم برنامه اجرای نمایش " پینوکیو" به نوشته و کارگردانی رضا روان در این جشنواره داریم که روزانه دو سانس بین 10 تا 12 انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره تئاتر امسال با دعوت از همه مسئولان در مراسم افتتاحیه آن اقدام کرده ایم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal