آخرین اخبار

29. خرداد 1401 - 7:31   |   کد مطلب: 42528
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از آغاز طرح هوشمندسازی نانوایی های سراسر استان خبرداد و گفت: واحدهای نانوایی از فردا به دستگاه های کارتخوان جدید تجهیز می شوند تا بر عملکرد آنها نظارت بیشتری شود.

به گزارش آوای سیدجمال، ظاهر پورمجاهد روز شنبه در جلسه هماهنگی هوشمندسازی نانوایی های استان اظهار داشت: مبنای فعالیت نانوایی های استان دستگاه های کارت خوان جدید است و کارتخوانهای قدیمی جمع آوری می شود. 

وی با بیان اینکه دستگاه های کارتخوان جدید تحت مدیریت بانک سپه و در هر واحد نانوایی یک دستگاه نصب می شود، تاکید کرد: نانوایان موظف به همکاری با اجرای این طرح هستند، زیرا از این پس تخصیص میزان سهمیه آرد منوط به استفاده از این دستگاه است. 

پورمجاهد افزود: این طرح در راستای اجرای هدفمندی یارانه ها در همه نانوایی های کشور در حال اجرا است و در همدان نیز با جدیت پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به فعالیت حدود 2 هزار نانوایی در شهرها و روستاهای استان گفت: در راستای اجرای این طرح تمام نانوایی‌ها به مرور یک دستگاه کارت خوان هوشمند تحویل خواهند گرفت که با تکمیل آنها مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی خواهد شد.

به گفته وی در بخش هدفمندی یارانه‌ها پس از مجهز شدن کلیه نانوایی‌ها به دستگاه کارت خوان هوشمند یارانه نان به صورت هدفمند از محل پخت نان به نانوایی ها پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح تمامی تراکنش نانوایی ها با یک شبکه یکپارچه رصد می شود، خاطرنشان کرد: پس از آن هر نانوا بر اساس پخت نان که انجام می‌دهد، یارانه نان را خواهد گرفت که از فروش آزاد آرد جلوگیری می‌شود.

پورمجاهد، جلوگیری از قاچاق و فروش آرد خارج از شبکه و همچنین رعایت زمان پخت و ساماندهی وضعیت آرد و نان را از ویژگی های مهم این طرح برشمرد./ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal