آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1402 - 8:00   |   کد مطلب: 44954
دکتر رسول اسدی‌منش بااشاره به پلمپ یک نانوایی در پی شکایات مردمی، گفت: در بازرسی از این نانوایی کلیه نان‌های بی‌کیفیت و فاسد موجود در نانوایی امحا و از آردهای مصرفی نمونه‌برداری و برای انجام آزمایشات شیمیایی و میکروبی به آزمایشگاه ارسال شد.

دکتر رسول اسدی‌منش، معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از پلمپ یک واحد صنفی نانوایی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پیرو گزارشات واصله به اداره نظارت بر اماکن عمومی و نارضایتی عمومی از کیفیت نان یک نانوایی و حسب دستور قضایی از یک واحد نانوایی در اسدآباد بازدید مشترکی صورت گرفت.

وی گفت: طی این بازدید مشترک که به همت کارشناسان مواد خوراکی و آشامیدنی مدیریت غذا و دارو، کارشناس بهداشت محیط معاونت بهداشتی، رئیس اتحادیه نانوایان؛ بازرسی اتاق اصناف و نیروی انتظامی صورت گرفت، آن واحد صنفی پلمپ شد.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینكه در این بازرسی کلیه نان‌های بی‌کیفیت و فاسد موجود در نانوایی امحا شده و از کلیه آردهای مصرفی نمونه‌برداری صورت گرفت، افزود: نمونه‌ها برای انجام آزمایشات شیمیایی و میکروبی به آزمایشگاه ارسال شد.

وی یادآور شد: کلیه آردهای موجود نیز به انبار تعاونی جهاد کشاورزی منتقل شده و محل مورد نظر تا اعلام نتایج آزمایشگاهی پلمپ و پرونده متصدی برای پیگیری به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

اسدی‌منش از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی با سامانه ۱۹۰ تماس یا موضوع را به این مدیریت یا معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گزارش کنند.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal