آخرین اخبار

5. تير 1401 - 13:51   |   کد مطلب: 42601
رضا روان با اشاره به تغییر نمایش تئاتر از پینوکیو به آواز قورباغه ها براساس تصمیم مسئولان ارشاد، گفت: این نمایش همراه با موسیقی شاد بود و با استقبال کم نظیر کودکان و نوجوانان روبرو شد، البته اسدآباد به لحاظ مکانی ظرفیت خوبی دارد اما امکانات سالن آن خوب نیست.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان و به تبع در شهرستان اسدآباد قرار بود روزهای سوم و چهارم تیرماه تئاتر "پینوکیو" به کارگرانی رضا روان به نمایش درآید که با تصمیم مسئولان اداره ارشاد اسلامی اجرای نمایش تغییر و "آواز قورباغه ها" به روی صحنه رفت.

 

رضا روان، کارگران "آواز قورباغه‌ها" در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه براساس تصمیم مسئولان ارشاد قرار شد یک کار شاد برای کودکان و نوجوانان این شهرستان اجرا شود، اظهار کرد: در راستای این تصمیم "آواز قورباغه‌ها" که یک نمایش زنده عروسکی و از شادترین نمایش تئاتر ماست را اجرا کردیم.

 

وی از استقبال خوب و کم نظیر کودکان و نوجوانان از نمایش تئاتر خبر داد و گفت: با استقبال خوب مردم از این نمایش قرار است در ایام مدرسه هم بار دیگر اجرا شود.

 

کارگران "آواز قورباغه‌ها" در خصوص نمایشنامه این نمایش گفت: این نمایش درباره درنای بود که در کنار برکه ای از خانواده جا می ماند و صبح که از خواب بیدار می‌شود خانواده اش از آنجا رفته‌اند، با توجه به اینکه درناها قورباغه می‌خورند، قورباغه‌ها دوست دارند او را کنار خود نگه دارند و تلافی کنند، اما این درنا با کمک لاک پشت نجات پیدا می‌کند.

 

وی با بیان اینکه این نمایش تئاتر همراه با موسیقی شاد است، گفت: آهنگساز این نمایش مهدی فتحی است.

 

روان با اشاره به ظرفیت خوب سالن اداره ارشاد برای اجرای نمایش، گفت: البته این سالن امکانات خوبی ندارد و سالهای گذشته هم بنده اجرا داشته ام، اسدآباد از وجود گروه نمایش تئاتر خوب بی بهره است و می طلبد که مسئولان با توجه به استقبال گرم مردم، امکانات خوب و  بهتری را همراه با گروه تئاتر خوب ایجاد کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal