آخرین اخبار

7. تير 1401 - 16:37   |   کد مطلب: 42626
سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از برخورد با یک شرکت موادشوینده گرانفروش خبر داد و گفت: این تولیدکننده این شرکت ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال گرانفروشی و احتکار داشت که با آن برخورد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، مرضیه یونسی با اشاره به جریمه یک شرکت تولیدی متخلف در همدان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس گزارش ارسالی مبنی بر گرانفروشی مواد شوینده در یکی از شرکت‌های تولیدی، با همکاری بازرسان صمت به صورت سرزده از آن بازرسی داشتیم که تخلف محرز شد.

وی با بیان اینکه این شرکت مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به خاطر گرانفروشی و احتکار جریمه شد تاکید کرد: به محض ارسال گزارش تخلف از سوی سازمان صمت، تعزیرات حکومتی در کمترین زمان به پرونده رسیدگی و رای مقتضی را صادر خواهد کرد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی ضمن قدردانی از واحدها و شرکت‌های قانونمند که در این شرایط سخت با رعایت انصاف و قانون، آرامش بازار را تامین می‌کنند با واحد هایی که با تخلف خود تلاش دیگران را زیر سوال برده و اسباب نارضایتی مردم را فراهم می‌کنند به شدت برخورد خواهد کرد .  

وی از مردم خواست همکاری لازم را با تعزیرات حکومتی داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal