آخرین اخبار

30. مرداد 1401 - 12:15   |   کد مطلب: 43073
نورالدین مرادیان عاشور با اشاره به اجرای 8 پروژه در حوزه برق در شهرستان اسدآباد گفت: برای اجرای این پروژه ها 6 میلیارد و 130 میلیون تومان هزینه شده است.

نورالدین مرادیان‌عاشور، رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از بهره برداری 8 پروژه در حوزه برق در هفته دولت امسال خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها 6 میلیارد و 130 میلیون تومان هزینه شده است.

وی از تعویض سیم با کابل خودنگهدار به طول 15 کیلومتر خبر داد و گفت: این امر با 200 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات دخلی در نقاط مختلف انجام می‌شود.

رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد توسعه شبکه فشار ضعیف شهری را از دیگر برنامه های حوزه برق در هفته دولت خواند و گفت: احداث 7 کیلومتر شبکه فشار ضعیف با نصب  25 اصله پایه در نقاط مختلف با اعتبارات 250 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی انجام می‌شود.
 

مرادیان عاشور از نصب 20 دستگاه چراغ 20 وات در نقاط مختلف شهری خبر داد و گفت: این امر نیز از محل اعتبارات داخلی به میزان 300 میلیون تومان انجام شده است.

 وی از برقدار کردن پروژه های کشاورزی و صنعتی در هفته دولت خبر داد و افزود: اجرای یک کیلومتر خط فشار متوسط و نصب 10 دستگاه ترانسفورماتور برای برقداری چاههای کشاورزی با اعتباراتی به مبلغ 240 میلیون تومان انجام شده است.

رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد از انشعاب به متقاضیان جدید و نصب 150 دستگاه کنتور برق در نقاط مختلف شهرستان خبر داد و گفت: برای این امر 350 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه 12 کیلومتر از خطوط شهرستان اصلاح و تعمیر شده است، گفت: برای این امر 600 میلیون تومان از اعتبارات داخلی هزینه شده است.

رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد از نصب یک دستگاه ترانس250  کیلو ولت آمپر در بلوار دانشگاه خبر داد و گفت: برای این امر 250 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی برق صرف شده است.

وی تامین روشنایی محله چی چی امام با پایه بتنیاحداث 700 متر شبکه و نصب 20 دستگاه چراغ-محله چی چی امام را از دیگر پروژه های افتتاحی هفته دولت برشمرد و گفت: برای این امر شرکت برق 250 میلیون تومان هزینه کرده است.

مرادیان عاشور یادآور شد: در هفته دولت امسال پروژه احداث پست عمومی شهرک پاسداران به نمایندگی از 7 پروژه دیگر به بهره‌برداری می رسد.
 انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal