آخرین اخبار

1. شهريور 1401 - 23:31   |   کد مطلب: 43091
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش آوای سیدجمال، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای ارتفاعات البرز مرکزی استان‌های البرز، قزوین، تهران، برخی نقاط آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، جنوب کشور در ارتفاعات سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، جنوب فارس و بوشهر در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، گاهی رگبار، رعدو برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه در استان‌های مرزی واقع در غرب و جنوب‌غرب کشور انتظار گرد و غبار رقیق و کاهش کیفیت هوا را داریم، ادامه داد: در شرق و جنوب‌شرق شاهد وزش بادهای شدید گاهی همراه با گردوخاک هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: از چهارشنبه تا جمعه وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور ادامه دارد و فقط در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده رخ می‌دهد و سایر مناطق کشور جوی آرام را دارند.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شنبه وزش باد در منطقه زابل تداوم دارد و سایر مناطق کشور جوی آرام همراه با هوایی گرم دارند، افزود: امروز و فردا شرق دریای عمان و نیمه غربی خلیج فارس مواج است.

گودرزی در رابطه با آخرین وضعیت جوی چند روز آینده تهران توضیح داد: تهران در ساعات بعد از ظهر در برخی از ساعت‌ها با وزش باد مواجه است و بیشینه دمای امروز پایتخت به ۳۱ درجه سانتیگراد می‌رسد و امشب باد و گردوخاک برای آن پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط غربی و جنوبی استان طی ساعاتی شدید است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal