آخرین اخبار

11. شهريور 1401 - 22:50   |   کد مطلب: 43174
رئیس اداره تعزیرات حکومتی اسدآباد از جریمه ۸۶۴ میلیون ریالی یکی از جایگاه‌های سوخت این شهرستان به علت قاچاق سوخت خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، رضا بنی اردلان  اظهار کرد: یکی از جایگاه‌های سوخت که کارگران آن با کارت‌های متفرقه دیگران نسبت به عرضه سوخت به سایر خودروها اقدام کرده بودند با تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی برای آنان رای لازم صادر و اجرا شد.

وی با اشاره به جریمه ۸۶۴ میلیون و ۶۶۷ هزار ریالی این جایگاه سوخت توسط تعزیرات حکومتی شهرستان افزود:کارگران این جایگاه اقدام به قاچاق ۱۸۸۷ لیتر قاچاق سوخت از طریق کارت‌های متفرقه سوخت دیگران و عرضه سوخت آن برای سایر خودروها کرده بودند که از این میزان سوخت ۱۱۹۳ لیتر بنزین و ۶۹۴ لیتر سوخت گازوئیل بوده است.

بنی اردلان تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اگر مسئولان و کارگران جایگاه سوخت با کارت افراد دیگر برای سایر خودروها سوخت بزنند قاچاق محسوب خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ۱۰ برابر شدن جرائم تعزیرات حکومتی از ۱۲ خرداد ماه سال جاری تصریح کرد: جرائم عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عدم ارائه فاکتور خرید از یکم تیرماه از یک میلیون و ۳۰۰هزار تومان  به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

ایسنا

انتهای پیام
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal