آخرین اخبار

10. شهريور 1401 - 23:24   |   کد مطلب: 43179
محمود قاسمی گفت: بدون تردید اربعین امسال باشکوه برگزار می شود و مردم عراق با بصیرت طومار فتنه گران را در هم خواهند پیچید هر چند ممکن است اندکی هزینه و زمان ببرد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمود قاسمی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگارما؛ گفت: در آستانه اربعین مرزهای عراق بسته شد و علت اصلی آن مقتدی صدر و طرفداران او هستند.

وی افزود: کلیپ هایی نیز پخش شد در رابطه با آتش زدن چهره های حماسی کشور ایران و عراق که بدون شک هدف آن به هم زدن رابطه بین دو کشور است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: روش هایی که مقتدی صدر اجرا می کند بسیار غلط است، مثل تسخیر پارلمان که در جریان این اقدام، تا چند روز مجلس عراق نتوانست کار خود را پیش ببرد. در حال حاضر نیز تسخیر کاخ ریاست جمهوری را میبینیم که کاملا غیر قانونی است چرا که فرد مورد نظر خود را روی کار برای نخست وزیری بیاورد.

قاسمی تاکید کرد: همه روشها نشان می دهد که مقتدی صدر و طرفدارانش به دنبال فتنه و آشوب هستند.

وی افزود: مقتدی صدر به دنبال قدرت و شهرت است و اگر رصد کنیم می بینیم که دوست دارد نفر اول عراق شود و همه موارد را قلع و قمع کند و حتی با آل سعود و شخ بن سلمان نیز جلساتی داشته است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ادامه ناامنی ها در عراق باعث می شود که بعثی ها و گروهک های تروریستی جان بگیرند و ناامنی در عراق امریکایی ها را در آنجا نگه می دارد.

وی افزود: ادامه شرارت و فتنه گری تمامیت ارضی عراق را تهدید می کند و یکی از اهداف اربعین همین است که از صد کشور دنیا در آنجا حضور پیدا می کنند و حتی غیر مسلمانها نیز در این راهپیمایی حضور دارند.

قاسمی گفت: بدون تردید اربعین امسال باشکوه برگزار می شود و مردم عراق با بصیرت طومار فتنه گران را در هم خواهند پیچید هر چند ممکن است اندکی هزینه و زمان ببرد./عصرهمدان

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal