آخرین اخبار

12. شهريور 1401 - 9:48   |   کد مطلب: 43185
پاسدار شهید علی اکبر گلزاری حسن خلق و تواضع توام با شجاعت و سخت کوشی بود که متانت و آرامش ظاهری او تیز بینان و افراد آگاه را به باطن پاک و بی غبار او رهنمون می ساخت و او در قله های تاریخ ساز قراویز سر پل ذهاب لباس شهادت بر قامتش اندازه شد.

به گزارش آوای سیدجمال، پاسدار شهید علی اکبر گلزاری فرزند کرمعلی در سال ۱۳۴۱ در دهستان وندرآباد چشم به جهانی گشود و به عنوان یکی از شهدای تاریخ ساز قله های قراویز در سر پل ذهاب، نامش ماندگار شد.

او جوانی آگاه و از خانواده دیندار و مقید به ارزشهای دینی و انسانی و انقلابی بود و با پیروزی انقلاب اسلامی قصد خدمت به نظام جمهوری اسلامی و دفاع از کشور که مورد هجوم دشمنان قرار گرفته بود کرد و در تاریخ دوم خرداد ماه ۱۳۶۰ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

 

این شهید والامقام بعد از گذراندن دوره آموزش نظامی در پادگان ابوذر همدان بلا فاصله با گروه اعزامی از اسدآباد به فرماندهی شهید خزائی فرمانده سپاه اسدآباد راهی جبهه های سر پل ذهاب شد و در عملیات ۱۱ شهریور ۱۳۶۰ تحت فرماندهی سردار شهید خزایی شرکت و با ۱۳ تن از نیروهای اسدآباد معروف به شهدای قراویز به شهادت  رسید.

 

پیکر پاک او که در منطقه تحت سلطه دشمن مانده بود بعد از ۱۱ ماه عطر افشانی و درخشش ماورائی با عقب نشینی عراق از منطقه به آغوش خانواده و مردم شهید پرور اسدآباد باز گشت و در گلزار شهدای اسدآباد آرام گرفت.

 

شهید گلزاری به لحاظ ویژگیهای اخلاقی ، دارای حسن خلق و تواضع توام با شجاعت و سخت کوشی بود که متانت و آرامش ظاهری او تیز بینان و افراد آگاه را به باطن پاک و بی غبار او رهنمون می ساخت.

 

او در انجام وظیفه فردی و اجتماعی پایبند و تقید خوبی داشت و بحق لباس شهادت بر قامت او توسط گلچین رضوان الهی اندازه شده بود.
روحش شاد و یادش گرامی و جاودان باد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal