آخرین اخبار

3. مهر 1401 - 19:20   |   کد مطلب: 43299
حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری با بیان اینکه مهسا امینی و گشت ارشاد یک آدرس غلط به ما بود، دشمن ما را وارد یک فرعی و مسیر را دچار انحراف کرد، گفت: البته ما طلبه ها هم مقصریم، ما به دل جوانان وارد نشدیم و تنها در مسجد و محراب ایستادیم و از مدرسه و دانشگاه غافل شدیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در اجتماع بزرگ امت محمدرسول الله اسدآباد، اظهار کرد: اگر ما دورانی را در تاریخ می‌خوانیم یا بزرگانی در ذهنشان خاطراتی از دوران پهلوی این نقش بسته که معارف اسلام و حاکمیت اسلام در یک دوره غربت و مظلومیت خود را طی می‌کرد، امروز با آن روز متفاوت است، گذشت آن دورانی که نوادگان پیامبر را در صحرای کربلا به شهادت رساندند و دیگران سکوت کردند، گذشت آن دورانی معاویه ملعون صدها شیعه را مظلومانه و غریبانه به شهادت رساندند، گذشت دوران اسلامی که امام حسن عسگری  ۲۸ سال عمر خود را از بدو تولد تا لحظه شهادت در حصار دشمن به سر ببرد.

 

وی امروز را دوران تجلی و ظهور و بروز و قدرت اسلام دانست و گفت: باتمام سلولهای وجودمان باور کنیم که اربعین حسینی امسال  با حضور 21میلیون نفر زائر در کربلا تجلی قدرت اسلام بود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: اگر هفته گذشته شاهد بودیم آیت الله رئیسی نماینده جمهوری اسلامی در مقرر سازمان ملل، در دل جهان کفر بدون دغدغه حضور پیدا می‌کند و نگاه انقلاب اسلامی را بیان و با افتخار عکس حاج قاسم سلیمانی را بالا می‌برد، این یعنی قدرت و عظمت اسلام و انقلاب؛

 

وی با اشاره به سوره مبارکه فتح، گفت: کسانی که با پیامبر پیمان بیت بستند، دو اصل اساسی قرآن یعنی اشدالکفار را در وجود خود تکرار و تقویت کنند، در مقابل جبهه کفر بایستند و صف آرایی کنند، در خود تزلزل راه ندهند، نکند فتنه در شما رخنه کند و معادلات دنیا شما را تغییر بدهد. و اصل دیگر این است که باید این جامعه ایمانی تمام تار و پودش محکم و متصل باشد.

 

حجت‌الاسلام نظیری با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در انحراف جوامع اسلامی در طول تاریخ از همان حکومت نبوی و علوی تاکنون مؤثر بوده ، این است که انسانها اجتهاد و فهم خود را از امام جامعه مقدر می‌بینند و این خطر بزرگی است، افزود: در فتنه اخیر شاهد بودیم کسانی که در حوزه علمیه قم کرسی اجتهاد دارند، درس خارج می‌دهند، ولی نشان دادند بسیار نادانند به معارف اصیل اسلام، اسلام را نمی‌شناسند و نمی فهمند، اصل را از فرع تشخیص نمی دهند.

 

وی با بیان اینکه دشمن تلاش کرد اربعین، دستاورد عظیم انقلاب را به حاشیه ببرد و ما هم بعضا در پازل دشمن بازی کردیم، افزود: اسدآبادی‌ها در پذیرایی از زائران حسینی سنگ تمام گذاشتند و جانانه پذیرایی کردند، اولین موکب‌ها از اسدآباد شروع به کار کرد و آخرین موکب‌ها هم از اسدآباد و این یک افتخار برای اسدآباد بود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در واقع اربعین حسینی تمام حقیقت و عناوین پوشالی از نماینده مجلس و مسئول و دکتر و مهندس و کارگر و کشاورز جمع می شود و اینها مهم نیست. بلکه در درگاه و دستگاه امام حسین (ع) یا زائر الحسین هستی یا خادم الحسین؛ اگر یکی از اینها هستی ارزش داری؛

 

وی با بیان اینکه شناخت دشمن مهم است، گفت: مهسا امینی و گشت ارشاد یک آدرس غلط به ما بود، دشمن ما را وارد یک فرعی و مسیر را دچار انحراف کرد.

 

حجت‌الاسلام نظیری با قدردانی از زحمات مؤمنانه و خدمات خالصانه بسیج سپاه نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: نباید نماد امنیت ما مورد هجمه قرار بگیرند، امروز جای سکوت نیست و دستگاه فضا باید با اقتدار وارد شود البته صف اغتشاشگران از کسانی که ناآگاهانه وارد مسیر شدند، جداست.

 

وی اذعان کرد: البته ما طلبه‌ها هم مقصریم، ما به دل جوانان وارد نشدیم و تنها در مسجد و محراب ایستادیم و از مدرسه و دانشگاه غافل شدیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal