آخرین اخبار

9. مهر 1401 - 22:46   |   کد مطلب: 43340
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: با توجه به تغییرات آب و هوایی، سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد به نحوی که سرعت لحظه ای باد عصر امروز (شنبه) در برخی از نقاط به ۵۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدحسن باقری شکیب روز شنبه  افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و افزایش غبار محلی پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: شرایط جوی استان همدان در روزهای آینده پایدار است و بر همین اساس و به دلیل افزایش سرعت وزش باد، احتمال تشکیل غبار محلی در ساعت های بعد از ظهر در برخی نقاط استان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه دمای هوای استان در روزهای آتی تغییرات محسوسی ندارد، گفت: طی پنج روز آینده آسمان استان صاف است و به دلیل کاهش رطوبت هوا و خشکی هوا، مردم همدان شب های خنک و روزهای گرم را تجربه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اسدآباد با ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بهار با ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شده است.د/ ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal