آخرین اخبار

24. مهر 1401 - 14:43   |   کد مطلب: 43430
مسئول کنترل کیفیت هوای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از کیفیت مناسب هوا در شهر همدان خبر داد و گفت: کدورت هوا ممکن است به علت وجود ابر در آسمان باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، مهدی خدابخشی  پیرامون وضعیت آلودگی هوا در شهر همدان، اظهار کرد: در حال حاضر مشکل خاصی از نظر گردوغبار در آسمان شهر همدان نداریم و در ساعت ۱۱ صبح امروز -یکشنبه ۲۴ مهرماه- وضعیت آلودگی هوا در همدان ۶۹ میکروگرم در مترمکعب است بنابراین مشکلی از نظر آلودگی هوا وجود ندارد.

خدابخشی تصریح کرد: کاهش دید افقی در شهر همدان مشاهده شده اما براساس آماری که ما داریم در حال حاضر آلودگی در همدان وجود ندارد و ممکن است کدورت هوا به علت وضعیت جوی در آسمان باشد.

وی خاطرنشان کرد: در ساعت ۲۷ دقیقه بامداد امروز شاخص آلودگی هوا در شهر همدان به ۲۰۷ میکروگرم در مترمکعب و ساعت شش صبح امروز به ۱۷۷ میکروگرم در مترمکعب رسیده بود اما در حال حاضر این شاخص به ۶۹ میکروگرم در مترمکعب رسیده و مشکلی برای تردد گروه‌های حساس وجود ندارد.

مسئول کنترل کیفیت هوای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان مطرح کرد: روز گذشته در ساعاتی از روز آلودگی هوا داشتیم و در ساعت ۱۰ صبح، شاخص آلودگی هوا به ۱۷۲ میکروگرم در مترمکعب هم رسیده و برای گروه‌های حساس ناسالم بود./ ایسنا
انتهای پیام
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal