آخرین اخبار

25. مهر 1401 - 9:14   |   کد مطلب: 43434
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان برای سالمندان اسدآباد در هفته به نام آنها خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، بابک صفرزاده معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد  از اقدامات انجام شده در هفته ملی سالمند در اسدآباد سخن گفت و اظهار کرد: در این هفته افزایش پوشش واکسیناسیون سالمندان در پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت توسط مراقبان و بهورزان مورد توجه قرار گرفت.

 

وی با اشاره به برپایی غرفه خدمات سالمندی در مسجد امام رضا(ع)  اسدآباد و ارائه خدمات به سالمندان از قبیل اندازه گیری فشارخون، توزیع مکمل، توزیع بروشور و پمفلت و آموزش و مشاوره به آنها گفت: افزایش پوشش مراقبت افسردگی سالمندان در مراکز ارائه دهنده خدمت توسط واحد سلامت روان از دیگر اقدامات است.

 

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به ویزیت رایگان سالمندان در مراکز خدمات جامع سلامت اشاره کرد و افزود: در این هفته کارگاه شیوه زندگی سالم برای گروه هدف کارشناسان ناظر و همایش ورزش صبحگاهی برگزار شد.

 

صفرزاده با بیان اینکه ویزیت و کشیدن دندان رایگان برای سالمندان انجام شد، عنوان کرد: هماهنگی با بنیاد شهید برای تکریم سالمندان خانواده‌های معظم شهیدان و برپایی غرفه سالمندان در سه شنبه بازار و ارائه خدمات به این قشر از دیگر اقدامات است.

 

وی با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی دهان و دندان در مراکز شماره ۳،  ۲ و ۴ شهری توسط کارشناس دهان و دندان به گروه هدف سالمندان خاطرنشان کرد: مسابقه آشپزی با موضوع تهیه غذای سنتی توسط زنان سالمند در مراکز آجین و چنارعلیا برگزار شد.

 

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به برگزاری کلاس آموزشی برای گروه هدف سالمندان و خانواده‌های آنها بر اساس منابع چهار جلدی شیوه زندگی سالم، تهیه تراکت شعار هفته و تهیه کلیپ آموزشی سالمندان اشاره کرد و یادآور شد: چاپ بنر و نصب در معابر سطح شهر توسط شهرداری، سرکشی از سالمندان و دلجویی از  آنها و  تقدیر از مراقبان سالمندان از دیگر اقدامات انجام شده در این هفته بود.

 فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal