آخرین اخبار

6. آبان 1401 - 22:59   |   کد مطلب: 43509
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: پیکر شهید احسان مرادی فردا از آرامگاه بوعلی به سمت میدان امام خمینی(ره) همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان  اظهار کرد: پیکر پاک شهید احسان مرادی از شهدای حادثه تروریستی بارگاه مطهر شاهچراغ فردا شنبه هفتم آبان ماه بر روی دستان مردم شهیدپرور همدان تشييع می‌شود.

وی افزود: این مراسم فردا ساعت ۹ صبح از آرامگاه بوعلی به سمت میدان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

صفدریان ادامه داد: در میدان امام‌ خمینی(ره) نیز مراسم تشریفاتی شهید برگزار و سخنران این مراسم نیز آیت‌الله شعبانی خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین نماز بر پیکر مطهر شهید نیز توسط آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان اقامه خواهد شد.

صفدریان با بیان اینکه وسیله نقلیه عمومی برای حضور همشهریان فراهم شده است، گفت: بعد از مراسم نماز پیکر مطهر شهید احسان مرادی به روستای ده پیاز منتقل شده و در جوار دیگر شهدای این روستا آرام می‌گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان تصريح کرد: همچنین مراسم یادبود شهید نیز روز یکشنبه ۸ آبان ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مسجد صاحب زمان روستای ده پیاز برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود؛ شهید احسان مرادی اهل روستای ده پیاز همدان یکی از افرادی بود که روز چهارشنبه چهارم آبان ماه در حادثه تروریستی شیراز در بارگاه مطهر شاهچراغ به مقام شامل شهادت نائل آمد.

این شهید ۵۸ ساله و از خادمان افتخاری حرم شاهچراغ و بازنشسته شرکت آب و فاضلاب بود و از وی چهار فرزند دختر به یادگار مانده است/ ایکنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal