آخرین اخبار

7. آبان 1401 - 11:31   |   کد مطلب: 43513
عوامل دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با صدورر بیانیه ای به صورت جداگانه اقدام تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد به اتفاق اعضای هیئت رئیسه و همچنین کانون بسیج جامعه پزشکی، مدیران، کارکنان خدوم حوزه سلامت شهرستان اسدآباد، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده با صدور بیانیه‌های جداگانه اقدام تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ را محکوم کردند.

 

در این بیانیه‌ها آمده است:

 

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ «آل عمران ۱۶۹»
بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی توسط جریان ساخته دست آمریکا در اقدامی کور و ناجوانمردانه باعث به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان مظلوم و داغدار کردن جامعه ایرانی شدند. حمله وحشیانه گروه‌ تروریستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ نشان‌دهنده خوی وحشی این جربان تکفیری است که قتل انسان‌های بی‌گناه و زن‌ها و کودکان را جایز می‌شمارد و استکبار جهانی با تقویت و حمایت از آنان ضمن ایجاد اختلاف مذهبی در بین مسلمانان، چهره اسلام را در جهان به عنوان دینی خشن و غیر انسانی معرفی نماید تا بلکه بتواند از گرایش روز افزون به اسلام جلوگیری نماید.

 

تلاش دشمنان از سال‌های اولیه انقلاب ایجاد ناامنی در کشور بوده است و حرکت‌های روزهای اخیر که با هدایت عوامل استکبار جهانی در داخل و تبلیغات جریان رسانه‌ای دشمن صورت گرفته هیچ هدفی به جز ناامن کردن کشور ندارد، این شرایط به تکفیری‌ها این جسارت و فرصت را داده است که از این فضای مغشوش استفاده کرده و شکست‌های پی در پی خود در مواجهه با جبهه مقاومت را جبران کند.

ضمن محکوم کردن جنایات جریان تکفیری در حمله به زائران حضرت شاهچراغ (ع) به کشورهای حامی این جنایتکاران هشدار می‌دهد که در صورت ادامه حمایت از داعش و تلاش در جهت نا امن کردن ایران برخورد ایران قوی و شدید خواهد بود. از سوی دیگر به افرادی که در داخل به اغتشاشات دامن زده و در تلاش برای ادامه اعتراضات خشونت آمیز هستند، اعلام می‌نماید که فضای ناامن به سود هیچکس نیست و برای هر ایرانی می‌تواند خطر آفرین باشد.

برای شهدای این حادثه تأسف بار آرزوی غفران الهی داشته و به بازماندگان و امت شهید پرور شیراز و به همه ملت ایران تسلیت عرض می‌نماییم.
ملت حسینی ایران اسلامی، در راه قرآن و ولایت تا پای جان ایستاده است."

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal