آخرین اخبار

8. آبان 1401 - 10:05   |   کد مطلب: 43517
صدور هشدار زرد هواشناسی در همدان؛
بارش باران و کاهش دما در اغلب نقاط استان همدان
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و گفت: در این هفته بارش باران و روند کاهشی دما را در استان همدان خواهیم داشت.

به گزارش آوای سیدجمال، روح‌الله زاهدی پیرامون وضعیت جوی استان اظهار کرد: از صبح فردا -دوشنبه ۹ آبان‌ماه- به مدت ۲۴ ساعت پیش‌بینی بارش باران را در اغلب نقاط استان داریم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اضافه کرد: وضعیت این بارش‌ها از نظر شدت خیلی خوب نیست اما انتظار داریم به صورت میانگین پنج میلی‌متر بارش باران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود وضعیت بارش‌ها در برخی نقاط شمالی و جنوبی و دامنه ارتفاعات بیشتر باشد، افزود: پس از این بارش، در روز سه‌شنبه ۱۰ آبان‌ماه کاهش دما و وزش باد را برای استان پیش‌بینی می‌کنیم.

زاهدی در رابطه با تغییرات دما در همدان توضیح داد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر همدان بین یک تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: قهاوند با صفر درجه سانتی گراد به عنوان سردترین و نهاوند با ۲۳ درجه سانتی گراد به عنوان گرم‌ترین نقاط استان مشخص شدند./ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal