آخرین اخبار

10. آبان 1401 - 21:28   |   کد مطلب: 43538
استاندار همدان از موافقت رئیس جمهور با اختصاص یک‌هزار میلیارد تومان برای تسهیل در امر نهضت ملی مسکن در استان خبر داد

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در بیست و یکمین جلسه شورای تامین مسکن استان، گفت: در دیداری که با رئیس جمهور انجام شد، گزارشی از آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان، مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: رئیس جمهور موافقت کرد تا یک‌هزار میلیارد تومان به عنوان تنخواه در اختیار راه و شهرسازی استان در راستای تسهیل در امر نهضت ملی مسکن، قرار گیرد.

قاسمی فرزاد افزود: با توجه به حمایت دولت سیزدهم، شناسایی اراضی در استان به سرعت انجام گیرد و پس از خریداری و تغییر کاربری زمین‌ها، طرح نهضت ملی مسکن هرچه سریع‌تر انجام و اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه راه و شهرسازی همدان هرچه سریع‌تر، زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان را تعیین تکلیف کند، بیان کرد: در تلاشیم زمینه ساخت حداقل ۲۰هزار واحد مسکن در شهر همدان را فراهم کنیم.

استاندار همدان ادامه داد:  تامین زمین‌ برای نهضت ملی مسکن، در شهرهای مختلف استان، هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود و راه و شهرسازی استان، گزارشی از مشکلات، مسائل و آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در سطح استان را تهیه و طی برگزاری یک نشست خبری با اصحاب رسانه، آن را به سمع و نظر مردم برساند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal