آخرین اخبار

18. آبان 1401 - 23:54   |   کد مطلب: 43605
رئیس اداره بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ گرم ۶۳ هزار تومان اعلام شده است، گفت: قیمت مرغ به ثبات رسیده و در حال حاضر به قیمت ۶۴ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، داریوش سرحدی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در بعدازظهر حتی به ۶۲ و ۶۱ هزار تومان هم می‌رسد، اظهار کرد: پیک کاهش جوجه‌ریزی را گذراندیم و از این به بعد افزایش تولید را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه براساس گزارشات جوجه‌ریزی افزایش تولید را داریم، تصریح کرد: در حال حاضر استان توان کشتار روزانه بیش از ۱۰۰ تن را دارد که جوابگوی استان خواهد بود و آمادگی صدور مجوز برای خروج مرغ مازاد به استانهای همجوار را داریم.

سرحدی با اشاره به اینکه تا پایان آبان جوجه‌‍ریزی استان مرز دو میلیون را رد خواهد کرد، یادآور شد: جوجه ریزی آبان آمار خوبی بوده و تا پایان آبان مرز دو مکیلیون قطعه را رد می‌کند که بیش از نیاز ساتان است.

رئیس اداره بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان درباره قیمت تخم مرغ نیز افزود: قیمت مصوب تخم مرغ ۳۹هزار و ۸۰۰ تومان درب مرغداری است اما در همدان وقتی از عمده فروشی به سمت خرده‌فروشی می‎رود به صورت دانه‌ای عرضه می‌شود که نیاز به نظارت بیشتری است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal