آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1401 - 11:42   |   کد مطلب: 42208
موسی‌الرضا غفاریان با اشاره به اینکه قیمت جدید کالاهای اساسی چون روغن، ماکارانی به ما اعلام شده است، گفت: هنوز قیمت مرغ اعلام نشده اما مرغ فروشی ها از کشتارگاه مرغ را 57 هزار و 500 تحویل و با قیمت 64 هزار به فروش می رسانند.

موسی‌الرضا غفاریان، رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به آغاز اعلام قیمت برخی از اقلام و کالاهای اساسی، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت روغن مایع خوراکی آفتاب 810 گرمی به مبلغ 63 هزار و  سرخ‌کردنی 62 هزار اعلام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هنوز قیمت مرغ کتبا" به ما اعلام نشده، گفت: صبح امروز مرغ فروشی‌ها مرغ را از کشتارگاه به مبلغ 57 هزار و 500 تومان خریداری و در بازار به مبلغ 64 هزار تومان به فروش می رسانند.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با اشاره به نبود کشتارگاه طیور و مرغ در اسدآباد، گفت: هم اکنون مرغ از شهرستانهای ملایر، تویسرکان و همدان برای اسدآباد تأمین می‌شود.

 

وی همچنین از اعلام قیمت ماکارانی به مبلغ 24 هزار تومان خبر داد و گفت: واحدهای صنفی می بایست اقلام گذشته را به قیمت قبل و اقلام جدید را به قیمت امروز به فروش برسانند و در صورت تخلف با آنان برخورد خواهد شد.

 

غفاریان یادآور شد: قیمت لبنیات در وزارت مطرح هنوز به ما اعلام نشده است.

 

وی با اشاره به فعالیت 3 بازرس اتاق اصناف در بازار، گفت: بازرسان در گشت‌های مشترک در سطح بازار مشغول انجام بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی هستند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal