آخرین اخبار

5. آذر 1401 - 12:28   |   کد مطلب: 43757
مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در شبانه روز گذشته بارش باران در روستای لک لک اسدآباد به ۲۲ میلیمتر رسیده است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد حسن باقری شکیب با اشاره به اینکه از دیروز یک سامانه بارشی در استان فعال شده است، اظهار داشت: بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه باران سنجی مربوط به روستای لک لک ثبت شده است.

وی با بیان اینکه میانگین بارش‌ها در شهرستان همدان 3 میلیمتر گزارش شده است، تصریح کرد: بیشترین فعالیت این سامانه بارشی در نقاط غربی استان بوده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد تا اواخر امشب در نقاط مختلف استان ادامه دارد، عنوان کرد: سامانه بارشی فردا از استان خارج می‌شود و تا روز چهارشنبه بارندگی نخواهیم داشت.

باقری شکیب از ورود سامانه جدید بارشی به استان در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: وضعیت شدت و ضعف این سامانه در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های فصلی،‌ از نیمه دوم آذر ماه، وضعیت بارندگی در استان نرمال می‌شود، تصریح کرد: از نظر دما نیز بین نیم تا یک درجه گرمتر از نرمال خواهد بود.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بر اثر ابرناکی آسمان، دمای هوا افزایش می‌یابد، گفت: دیشب حداقل دمای همه شهرستان‌های استان بالای صفر بوده است.

باقری شکیب با اشاره به اینکه از امشب دمای استان روند کاهشی پیدا می‌کند، گفت: برای اواسط هفته دمای هوای بیشتر شهرستان‌های استان به منفی 4 و 5 درجه خواهد رسید.

وی به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت شهرستان فامنین با حداکثر دمای 12 درجه به عنوان گرمترین شهرستان و قهاوند با حداقل دمای 1 درجه، خنکترین نقطه استان گزارش شده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دیروز دمای هوای شهرستان همدان بین 5 و 13 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است، اظهار داشت: فردا شب دمای همدان به منفی 1 درجه خواهد رسید./ تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal