آخرین اخبار

8. آذر 1401 - 21:32   |   کد مطلب: 43789
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با انتقاد از عدم حضور رؤسای دانشگاهی در شورای فرهنگ عمومی و عدم برپایی کرسیهای آزاداندیشی در دانشگاهها، گفت: امروز دانشگاهها که باید مرکز اعتلای فرهنگ و حل مشکلات باشد، به عنوان پایگاه اغتشاش ما شده و این نشان می‌دهد که مدیر این مراکز در باغ نیستند، و وقتی یک مدیر دانشگاه در باغ نباشد، دشمن آنجا سرمایه گذاری می کند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تأکید بر اینکه معتقدم جلسات باید سر وقت برگزار شود، اظهار کرد:  این شورای به قدری مهم است که ارکان مهم کشور و به تبع مسئولان شهرها را با آن درگیرند. امروز باید مسائل شهرستان احصا و برای حل آن تلاش کنیم.

 

وی با انتقاد از عدم حضور رؤسای دانشگاهی در شورای فرهنگ عمومی، گفت: امروز دانشگاهها که باید مرکز اعتلای فرهنگ و حل مشکلات باشد، به عنوان پایگاه اغتشاش ما شده است و این نشان می‌دهد که مدیر این مراکز فرهنگی در باغ نیستند، و وقتی یک مدیر دانشگاه در باغ نباشد، دشمن آنجا سرمایه گذاری می کند.

 

امام جمعه اسدآباد برپایی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاهها را یک ضرورت دانست و گفت: برخی برای برگزاری این کرسیها بهانه واهی می آورند که باید فرماندار از آنان بخواهد این اقدام صورت بگیرد.

 

وی کاهش جمعیت، مواد مخدر، طلاق، بیکاری، ربا، خودکشی، یأس و ناامیدی در جامعه را از جمله مسائل و مشکلات اسدآباد برشمرد و گفت: برای حل این مشکلات همه باید مسئولان در ارگانها، نهادها و ادارات مختلف بسیج شوند.

 

حجت الاسلام موحدی همچنین از رئیس آموزش و پرورش خواست  در مدارس جهاد تبیین را در زمینه های مختلف با تمام قوت شروع کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با اشاره به بی توجهی به کانون های مساجد در سالهای گذشته، اظهار کرد: امسال با تجهیزات کتابخانه‌های مساجد و دستور کار قرار گرفتن تعویض کتابهای فرسوده  اقدامات خوبی در پیش است.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal