آخرین اخبار

14. دى 1401 - 21:31   |   کد مطلب: 44059
همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی ۶۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با کمک و همکاری مدیرکل زندان‌های استان همدان آزاد شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: مجموع بدهی این ۶۰ مددجو حدود ۱۵۴ میلیارد ریال بود که ۲۲ میلیارد ریال آن با پذیرش اعسار، قسط بندی شد.

یدالله روحانی منش با بیان اینکه ۸۸ میلیارد ریال آن از سوی شکات پرونده بخشیده شد، افزود: چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی خانواده زندانیان تامین و به شاکیان پرداخت شد.

او از پرداخت ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۱۶ میلیارد ریال به شکل بلاعوض به منظور تسویه بدهی این ۶۰ زندانی و مختومه شدن پرونده قضایی آنان خبر داد.

روحانی منش افزود: سه نفر از زندانیان آزاد شده زن و بقیه مرد هستند همچنین ۲ نفر از آزادشدگان به علت ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از حوادث کار، ۴۴ نفر محکومیت مالی و هشت نفر به علت عجز در پرداخت مهریه زندانی شده بودند.

او تأکید کرد: آزادسازی این تعداد از زندانیان همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی نتیجه تلاش مددکاران مستقر در زندان‌ها و کمک هیات امنای ستاد دیه بوده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: در حال حاضر ۲۳۶ نفر شامل ۲۳۲ مرد و چهار زن با جرائم بند در زندان‌های این‌استان محبوس هستند.

روحانی منش تصریح کرد: این افراد شامل ۲ نفر به علت ایراد صدمه بدنی غیرعمد، ۱۶۶ نفر محکومان مالی و ۶۸ نفر بدهکار مهریه می‌شود که میزان بدهی آن‌ها ۱۹۳ میلیارد ریال است، اما با تامین ۳۰ میلیارد ریال می‌توان زمینه بازگشت این مددجویان به آغوش خانواده را فراهم کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal