آخرین اخبار

16. دى 1401 - 14:03   |   کد مطلب: 44073
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه در امریکا ۴۰ درصدی فرزندانی که به دنیا می ایند، نامشروع اند، گفت: زن چون اطاعت پذیرتر و نیروی کار ارزان است بخاطر همین غرب زن را به خیابان کشید تا در خدمت سرمایه و عمله سرمایه داران باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شانزدهم دی ماه این شهر با دعوت و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان به فرمایشات رهبر معظم در دیدار با بانوان اشاره و اظهار کرد: نظام سرمایه داری زن را در خدمت سرمایه می‌بیند لذا زن را کالا می‌بینند.

 

 وی گفت: زن چون اطاعت پذیرتر و نیروی کار ارزان است بخاطر همین غرب زن را به خیابان کشید تا در خدمت سرمایه و عمله سرمایه داران باشد.

 

 امام جمعه اسدآباد گفت: در قران بیستم که غربی‌هآ آزادی زن را تبلیغ کردند، گفتند میخواهند رفع حصر شود، میخواهیم حساسیت بین زن و مرد نباشد تافساد برداشته شود  اما به قول مقام معظم رهبری هوس مردان صد چندان شد. لذا آمار تجاوز در غرب بیداد می کند. حتی در مجموعه ارتش آنان بانوان معترض اند‌.

 

 

 وی با بیان اینکه در امریکا ۴۰ درصدی فرزندانی که به دنیا می ایند، نامشروع اند، افزود: ۸۸ درصد فرزندان ناچارند با مادر زندگی کنند هم باید با سخت ترین شرایط کار کند هم فرزندش را بزرگ کند آنوقت تنها ۱۲ درصد مردان حاضرند زحمت تکفل فرزندانشان بر عهده بگیرند.

 

 

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه اگر بزه و جرم های این جامعه در آمریکا بر دوش فرزندانی که نامشروع دنیا می آیند. در آمریکا در سال ۲۰۰۰ تاکنون امار خودکشی رشد داشته و در زنان ۵۰ درصد بوده است، افزود: آنانی که ادعا دارند زن را آزاد گذاشته اند، حقوق زن را پایمال کرده و بیچاره شان کردند.

 

وی بااشاره به فرمایش رهبری که حجاب و رعایت آن یک تکلیف شرعی است، افزود: آن دختر و یا زن که بدحجاب است ضد انقلاب نیست و باید تلاش شود که او در مسیر رعایت حجاب قرار بگیرد.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه امروز در جامعه با مشکلات اقتصادی و گرانی مواجه هستیم و تأمین مسکن مشکل جدی است، اما آیا این مشکل برای ماست؟ تصریح کرد: امروز دشمن تمام تلاش خود را دارد که با جنگ اقتصادی به ما ضربه بزند در حالی که اوضاع اقتصادی در کشورهای خود بدتر است، شبکه رسمی سی ان ان، سال نو میلادی را با شورش آغاز کرد، فرانسوی ۶۹۰ خودرو رو به اتش کشیدند، بحران مسکن در امریکا هم وجود دارد. در فرانسه میلیون ها کوپن خرید هیزم می دهند.  نارضایتی ها در انگلیس آشفته است.

 

 وی تأکید کرد: اگر امروز ما مشکل در کشور داریم جبهه مقابل ما هم مشکل دارد‌. ما باید مقابل این مشکلات بایستیم و این شرایط بحران را به فرصت تبدیل کنیم. 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal