آخرین اخبار

19. دى 1401 - 21:11   |   کد مطلب: 44104
مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در روزهای پایانی هفته حداقل دمای برخی شهرستان‌های استان به منفی ۱۰ درجه می‌رسد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد حسن باقری شکیب  اظهار داشت: از امروز یک سامانه بارشی به شکل خفیف و پراکنده به ویژه مناطق کوهستانی استان را در برمی‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه آسمان استان تا روز پنجشنبه ابری است اما بارش قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت، تصریح کرد: در روزهای آینده سرمای هوا محسوس تر می‌شود.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در روزهای پایانی هفته حداقل دمای برخی شهرستان‌های استان به منفی 10 درجه هم‌ می‌رسد، گفت: دیشب دمای سردترین شهر استان منفی 5 درجه گزارش شده است.

 

باقری شکیب افزود: در شبانه روز گذشته شهرستان نهاوند با حداکثر دمای 9 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و قهاوند با حداقل دمای منفی 5 درجه به عنوان سردترین نقطه استان گزارش شده است.

 

وی گفت: دمای شهرستان همدان نیز در گرمترین ساعت از شبانه روز، 6 درجه سانتیگراد و در سردترین حالت منفی 3 درجه ثبت و گزارش شده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به روند کاهشی دما در استان تصریح کرد: برای امشب حداقل دمای شهرستان همدان به منفی 5 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

باقری شکیب با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های بلندمدت و فصلی، بارش‌های دی ماه امسال در حد نرمال خواهد بود، اظهار داشت: اما از نظر دما بین نیم تا یک درجه گرمتر از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal