آخرین اخبار

3. بهمن 1401 - 10:10   |   کد مطلب: 44230
نورالدین مرادی‌عاشور گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی امسال 17 پروژه در حوزه برق شهرستان اسدآباد به بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

نورالدین مرادی‌عاشور، مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 17 پروژه حوزه برق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 12 پروژه با اعتبار 18 میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح و عملیات اجرایی 5 پروژه با اعتبار 3 میلیارد و 650 میلیون تومان آغاز خواهد شد.

 

 

تعویض30 کیلومتر شبکه فشار ضعیف
وی از افتتاح پروژه تعویض30 کیلومتر شبکه فشار ضعیف نقاط مختلف شهر در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح از محل اعتبارات داخلی اداره برق 5 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد توسعه شبکه فشار ضعیف روستایی و شهری را از پروژه های حوزه برق دانست و گفت: در این زمینه 2 کیلومتر شبکه فشار ضعیف با نصب70 اصله پایه نقاط مختلف روستایی و 2 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هم با نصب70 اصله پایه نقاط مختلف شهری انجام شده که مجموعا" یک میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه برداشته است.

 

تعویض 7.5 کیلومتر شبکه سیمی با کابل خودنگهدار
وی اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی خبر داد و گفت: تعویض 7.5 کیلومتر شبکه سیمی با کابل خودنگهدار و تعویض و جابجایی 150 اصله پایه فرسوده و داخل معبر روستاهای دهنو، آهوتپه، پیرملو، چشمه قنداب، وندرآباد، هودرج، هلورعلیا، چارق، گنجه، نجف‌آباد، حسام‌آباد، چنار سفلی، لک لک، قادرآباد، قوش تپه، بوجین، چنارعلیا، کمک‌سفلی، حسن‌آباد، محمدآباد انجام شده که در دهه فجر به افتتاح می‌رسد.

مرادی‌عاشور افزود: برای اجرای این پروژه‌ها 4 میلیارد تومان هزینه شده است.

 وی اصلاح و بهینه سازی کامل روستاهای چشمه ولد و اشترجین با تعویض0.7کیلومتر شبکه سیمی با کابل خودنگهدار را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال خواند و افزود: برای پروژه‌ها  200 از اعتبارات داخلی برق صرف شده است.

 

برق‌دار کردن پروژه‌های کشاورزی و صنعتی
مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد از نصب200 دستگاه چراغ20وات LED نقاط مختلف شهری و روستایی خبر داد و گفت: برای این امر 400 میلیون تومان داخلی برق هزینه صرف شده است.

 

وی برق‌دار کردن پروژه‌های کشاورزی و صنعتی را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فر خواند و گفت: 2 کیلومتر خط فشار متوسط و نصب20دستگاه ترانسفورماتور برای برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی به مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون تومان از اعتبارات داخلی هزینه شده است.

 

تأمین روشنایی محله چی چی امام با نصب 23 اصله پایه
مرادی‌عاشور نصب250 دستگاه کنتور عادی در نقاط مختلف با اعتبار 500 میلیون تومان، اصلاح 20 کیلومتر از خطوط شهرستان نقاط مختلف با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان، احداث پست عمومی شهرک شهرداری با نصب یک دستگاه ترانس250کیلوولت آمپر با اعتبار 350 میلیون تومان، تأمین روشنایی محله چی چی امام با نصب 23 اصله پایه و احداث 900 متر شبکه و نصب 30 دستگاه چراغ با اعتبار 400 میلیون تومان، تأمین روشنایی پشت باشگاه کارگران با نصب 8 اصله پایه بتنی 9 متری و احداث 300 متر شبکه و نصب 8 دستگاه چراغ با اعتبار یک میلیارد و  میلیون تومان500 را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در شهرستان اسدآباد برشمرد.

 

وی 5 پروژه حوزه برق که عملیات اجرایی آن‌ها در این دهه آغاز می‌شود را نصب ترانس عمومی شهرک سیداحمد با اعتبار 450 میلیون تومان، اصلاح و بهینه سازی فیدر ویرایی با اعتبار 550 میلیون تومان، احداث مدار دوم فیدر ویرایی به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان، نصب ترانس عمومی روستای شمس آباد با اعتبار 250 میلیون تومان و احداث رینگ صادق آباد-لک لک با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal