آخرین اخبار

4. بهمن 1401 - 12:09   |   کد مطلب: 44241
سجاد محمدی‌شمیم با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در ایام دهه فجر در سطح مدارس اسدآباد، گفت: با مصادف شدن ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با ایام دهه فجر پویش دست‌بوسی پدر در مدارس انجام خواهد شد.

سجاد محمدی‌شمیم، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: با گذشت چند دهه از انقلاب این وظيفه همه مردم است كه با تمام توان از ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي دفاع كنند.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای انتقال خاطرات دوران پر‌افتخار پيروزي انقلاب اسلامي، گفت: همزمان با سالروز ورود امام(ره) در12 بهمن به میهن اسلامی، زنگ انقلاب ساعت 9:33 صبح در کلیه مدارس و به صورت نمادین در دو دبستان بیت‌المقدس آجین، آموزشگاه پروین اعتصامی اسدآباد نواخته خواهد شد.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد  با اشاره به مصادف شدن ایام دهه فجر با ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر از برگزاری پویش دست بوسی پدر در سطح مدارس  خبر داد و گفت: در این ایام جشن نماز اولی ها هم در 17 بهمن ماه در آموزشگاه مرحوم بداغی برگزار خواهد شد.

 

پرچم ایران در سر درب مدارس برافراشته می‌شود
وی آذین‌بندی و تزیین و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی بر سر درب کلیه مدارس، غبارروبی و گلباران مزار شهیدان انقلاب، تولید محتوا توسط همکاران فرهنگی و دانش آموزان و انتشار آن در بستر شبکه شاد، برگزاری 41 دوره مسابقات فرهنگی هنری با عنوان جشنواره امید فردا، برگزاری گفتمان دینی در مدارس با موضوع بصیرت و انقلاب، برگزاری یادواره شهدا در مدارس شهید هنری و شهید سلیمانیان، برگزاری جشن ستارگان، پخش سرودها و آهنگ‌های انقلابی در مدارس و اداره در طول دهه فجر از ساعت 9 الی 9:30 را از جمله برنامه های دهه فجر از سوی آموزش و پرورش شهرستان دانست.

 

حضور راویان انقلاب در مدارس و بستر شاد برای بیان خاطرات انقلابی
وی بیان خاطرات انقلاب و ارزش‌های اسلامی برای دانش آموزان را در راستای انتقال مفاهیم انقلاب به نسل دیگر یک وظیفه و تکلیف خواند و افزود: در این راستا با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه اجتماعی شاد و البته حضور راویان انقلاب و چهره های مشهور انقلاب در مدارس اقدام خواهیم کرد.

 

نشست بصیرتی و برایی نمایشگاه عکس دستاورد انقلاب در مدارس
محمدی‌شمیم تهیه روزنامه دیواری با موضوع عفاف و حجاب و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، حضور دانش آموزان و همکاران فرهنگی در نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه عکس و دستاوردهای انقلاب اسلامی با همکاری بسیج دانش آموزی، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی در رشته های  نقاشی، پادکست، نماهنگ، وبلاگ نویسی و نامه ای به شهدای انقلاب، برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی برای تبیین دستاوردهای انقلاب، اجرای سرود همگانی  «ای ایران» با حضور دانش آموزان در روز 22 بهمن، برگزاری محفل انس با قرآن، حضور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان در ایام دهه فجر برشمرد.

 

وی از برگزاری مسابقات ورزشی برای دانش آموزان در 7 رشته فوتسال، والیبال، بستکبال، تنیس روی میز، دو میدانی، هندبال و دوچرخه سواری و مسابقات فرهنگیان در 5 رشته تیراندازی، تنیس روی میز، فوتسال، والیبال، پیاده روی در ایام دهه فجر خبر داد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal