آخرین اخبار

17. بهمن 1401 - 15:43   |   کد مطلب: 44362
سرهنگ امیدعلی الیاسی با بیان اینکه دشمن با قدرت رسانه دنبال تطهیر چهره نظام سلطه و زیر سؤال بردن دستاوردهای انقلاب برای ناامیدی مردم است، گفت: راهکار مقابله با این جنگ شناختی، ایجاد امیدآفرینی بین مردم، و اجرای درست جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد پیش از ظهر امروز در اجلاس مجمع بسیجیان این شهرستان که با حضور اعضا، هیأت رئیسه این مجمع و جمعی از مسئولان سپاه و استانداری همدان در سالن مجتمع خلیج فارس این شهر برگزار شد، پیروزی انقلاب اسلامی را تحقق وعده الهی خواند و اظهار کرد: بعداز پیروزی این انقلاب علی رغم تهدیدها و تحریم و توطئه های دشمن برای براندازی نظام اسلامی، با تدبیر رهبران انقلاب و هوشمندی مردم آن نقشه شکست خورد و امروز بعداز ۴ دهه نظام اسلامی در شرایط تحریم و تهدید تبدیل به نظامی مقتدر شده است.

فجر، دهه شکرگزاری است
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نعمت الهی است، افزود: دهه فجر، دهه شکرگزاری است و فرصتی برای قدردانی از این نعمت.

دشمن با قدرت رسانه دنبال تطهیر چهره نظام سلطه است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه مردم در طول این 4 دهه با دستان خالی جلوی دشمن ایستاده‌اند و تا حدود زیادی نقش‌های شوم دشمن را بر آب کردند، خاطرنشان کرد: اما امروز دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است ذهن جوانانی که دوره سخت نظام شاهنشاهی و سلطه را لمس نکردند، تغییر دهد، و برای این امر با قدرت رسانه‌ای در دو محور کار می‌کند، یکی تطهیر چهره نظام شاهنشاهی و دیگری زیر سؤال بردن دستاوردهای انقلاب و هدفشان ناامید کردند مردم است.

وی تأکید کرد: راهکار مقابله با این جنگ شناختی، ایجاد امیدآفرینی بین مردم، و اجرای درست جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب است.

امام جمعه اسدآباد رئیس مجمع بسیجیان این شهرستان است
الیاسی با معرفی حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه اسدآباد به عنوان رئیس مجمع بسیجیان این شهرستان، گفت: با وجود ظرفیتی که در امام جمعه هست، امیدواریم بتوانیم بهتر از قبل در این مجمع بهره ببریم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal