آخرین اخبار

14. خرداد 1402 - 9:06   |   کد مطلب: 45181
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد یکی از خصوصیات بارز امام(ره) را توجه به یاران نزدیک خود از جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دانست و گفت: البته که رهبر انقلاب امروز مهم‌ترین نقش در زنده نگه‌داشتن نام و یاد و اندیشه امام(ره) ایفا کرده و داغ تحریف امام راحل را بر دل دشمنان گذاشته، آنچنان که اندیشه‌های والای امام(ره) را عالم‌گیر و زمینه را برای تحقق تمدن نوین اسلامی مهیا کرده است.

سرهنگ امیدعلی الیاسی در گفت‎وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران مبتنی بر نظام ولایت فقیه، هویت و اصالت خود را مدیون اندیشه سیاسی الهی حضرت امام(ره) است.

 

وی تنها راه حفظ هویت و اصالت این انقلاب تا رسیدن به روز موعود و تحقق مدینه فاضله مهدوی به عنوان غایت مطلوب این نظام، زنده نگه داشتن نام و یادو اندیشه امام (ره) دانست.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد گفت: طی چهار دهه اخیر طرحی دشمنان جمهوری اسلامی در خصوص حذف اندیشه سیاسی الهی حضرت امام(ره) طراحی کردند و با جنگ روایت‌گری تحریف خط امام را در دستور کار قرار داده‌اند که در طی این چهار دهه مقام معظم رهبری خنثی کننده این طرح و نقشه دشمن بوده است.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مهمترین نقش را در زنده نگه داشتن نام و یاد و اندیشه امام(ره) ایفا کرده و داغ تحریف امام را بر دل دشمنان گذاشته، افزود ایشان اندیشه‌های والای امام(ره) را عالم‌گیر کرده و زمینه را برای تحقق تمدن نوین اسلامی مهیا کرده است.

 

الیاسی یکی از خصوصیات بارز امام(ره) را توجه به یاران نزدیک خود دانست و گفت: او در میان یاران و شاگردانش به چند تن توجه بیشتر داشت که یکی از آنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود.

 

وی ادامه داد: امام(ره) نسبت به رهبر انقلاب هم در رفتار و ارتباط با ایشان توجه خاصی داشت، هم در گفتار چرا که شخصیت منحصر به فرد حضرت آیت الله خامنه ای در عرصه‌های مختلف انقلاب و پیش از انقلاب چنین توجه ویژه ای را اقتضا می‌کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد با اشاره به دیدگاه امام(ره) نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: او فرمود: شما اگر گمان بکنید که در تمام دنیا، رئیس جمهور ها،سلاطین و امثال این ها یک نفر را مثل آقای خامنه‌ای پیدا کنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار پیدا نمی‌کنید.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal