آخرین اخبار

14. اسفند 1401 - 17:05   |   کد مطلب: 44600
حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی‌شاخص با اشاره به اینکه قرار است منجی عالم بشریت بیاید، پس انتظار نشستن نیست و باید به وظایفی چون تبلیغ دین و جهاد عمل کرد، گفت: امروز جهاد ما باید تبیین و تبلیغ دین و حرکت در این مسیر باشد که قطعا" در این مسیر هم تهدید هست و هم مشکل، اما باید به هدف فکر کرد و در این مسیر قدم برداشت.

حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی‌شاخص، معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که فرمود: «أفضَلُ أعمالِ اُمَّتي إنتظارُ الفَرَج» برترین اعمال امت من انتظار فرج است، اظهار کرد: بالاتر از همه اعمال مانند نماز و حج و جهاد این است که با عمل به انتظار بنشینیم.

وی ادامه داد: به انتظار فرج بودن توقف و ایستایی نیست بلکه انجام وظایف در عمل است و باید شیعیان به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: قرار است منجی عالم بشریت بیاید، پس انتظار نشستن نیست و باید به وظایفی چون تبلیغ دین، جهاد کردن حرکت کنیم که البته امروز جهاد ما باید جهاد تبیین باشد.

 

وی نیمه شیعیان را بالاترین عید خواند و گفت: برای نیمه شعبان آماده باشیم و در جشن‌ها شرکت پررنگ داشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌شاخص خاطرنشان کرد: نظریه‌‌پردازی عنوان می‌کند که شیعه‌ها دو بال پرواز دارند، یکی بال سرخ و دیگری سبز، که بال سرخ همان شهادت و بال سبز هم انتظار و امید ماست.

 

وی با اشاره به شرایط و مشکلات امروز، گفت: برای سپردن پرچم انقلاب به امام زمان(عج) مشکلاتی ممکن است بر سر راه باشد، قطعا" در این مسیر هم تهدید هست و هم مشکل، اما باید به هدف فکر کرد و در این مسیر قدم برداشت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal